کد خبر: 1051850
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان اردبیل:
رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان اردبیل گفت: دولت آینده باید دولتی فسادستیز و عدالت‌محور باشد چرا که جامعه در این برهه از زمان بیش از هر چیز دیگری نیازمند اجرای عدالت و برابری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی ‌در همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی در اردبیل اظهار کرد: تحول در عرصه اقتصادی و اجتماعی تنها به دست دولتی عادل و با نگاه برابری اتفاق می‌افتد و بی‌شک مردم در این انتخابات پیش رو بیش از هر ضروریات دیگری با هدف احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت و برابری به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور خوب گفت: خدمت به مردم یک اصل مهم برای یک دولت انقلابی و جهادی است و مردم باید این روحیه جهادی را در رئیس جمهور آینده مشاهده کنند.

رئیس ستاد رئیسی در استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه رواج فساد در دولت کنونی و دولت‌های قبلی سبب دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب شده و انتظار می‌رود تا مردم نسبت به این موضوع واقف بوده و با بینش در انتخابات پیش رو حاضر شوند.

عاملی همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی،‌اجتماعی و سیاسی کنونی در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و برای حل این معضلات در مسیر بالندگی و رشد کشور نیازمند نیروهای انقلابی و نیرویی جهادی هستیم.

وی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای نه تنها دلگرمی نظام بوده بلکه مایه سربلندی و افتخار ملت ایران در برای کشورهایی است که چشم به زمین خوردن ایران دوخته‌اند و مردم ما باید بدانند که اکنون وقت خالی کردن عرصه نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان ادامه داد: امیدواریم مردم استان اردبیل در 28 خرداد حماسه‌ای دیگر خلق کرده و همچون دوره‌های قبل پشتیبانی خود از نظام را به اثبات برسانند.

عاملی ارتباط دینی اردبیل باعث شده تا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این استان عنایت ویژه داشته باشد و انتظار می‌رود مردم ولایی اردبیل نیز با حضور در صحنه حمایت خود را از نامزد انقلابی اعلام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر