کد خبر: 1051495
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش جوان آنلاین؛محمد درافشانی افزود: بیشتر برنامه‌های دهه کرامت به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی و برخی از آنها نیز در فضای باز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 وی ایجاد نشاط و پویایی میان دختران و خانواده‌هایشان، ترویج و نهادینه کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و پُرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه کرامت برشمرد.

پویش دختران شهید سلیمانی

درافشانی برگزاری پویش دختران حاج قاسم سلیمانی را از جمله برنامه های این ایام فرخنده ذکر کرد و گفت: عضویت دختران ۸ الی ۲۰ ساله در پویش دختران شهید سلیمانی و ارسال دلنوشته های دختران شهید سلیمانی به سردار دل ها از برنامه های این پویش است.

پویش من دخترم را دوست دارم

وی از دیگر برنامه های جذاب دهه کرامت را «من دخترم را دوست دارم» ذکر کرد و گفت: در این پویش پدران می توانند عکس های مهربانانه خود با دخترانشان را (تا رده سنی 9 سال) به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

 دستپخت های دخترانه

درافشانی افزود:همچنین مسابقه «دستپخت های دخترانه» برای این دهه مبارک پیش بینی شده است که مطمئنا موجب ایجاد فضایی مفرح و شاد در میان خانواده خواهد شد، علاقمندان می توانند فیلم های کوتاه 120 ثانیه ای از آشپزی دختران را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مسابقه دل نوشته «دختران ایران،دختران افغان»

وی در ادامه بیان کرد:یکی دیگر از برنامه‌های دهه کرامت، مسابقه دل نوشته «دختران ایران،دختران افغان» است،که با هدف تقویت روحیه همدلی و نوعدوستی تدارک دیده شده است،علاقمندان می توانند دل نوشته های خود برای دختران حادثه دبستان کابل افغانستان را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مسابقه خاطره نویسی دُردانه امام رضا(ع)

  این مقام مسئول خاطرنشان کرد:مسابقه خاطره نویسی دُردانه امام رضا(ع) نیز برای ایام فرخنده دهه کرامت در نظر گرفته شده است،علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند خاطره شان از اولین زیارت از بارگاه امامزاده حسین(ع) را به دبیرخانه مسابقه خاطره نویسی ارسال نمایند.

ویژه برنامه نشان آشنا

درافشانی افزود:آئین تجلیل از پرستاران ملقب به اسامی "رضا و معصومه" از جمله برنامه هایی است که در دستور کار سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ایام مبارک دهه کرامت قرار گرفته است.

اجرای جشن شمس الشموس(ع) در قزوین

وی اظهار کرد: برگزاری جشن میلاد شمس الشموس امام رضا(ع) با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در پیاده راه فرهنگی قزوین از دیگر برنامه های مشارکتی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین است که با همکاری آستان قدس رضوی و هیأت شمس الشموس برگزار خواهد شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در بخش دیگری از سخنانش از مشارکت با سپاه صاحب الامر(عج) در برگزاری مراسم «تقدیر از دختران پاسداران شهر قزوین»،مشارکت با بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در برگزاری مراسم جشن روز دختر ویژه مددجویان این بنیاد،همکاری با بنیاد عفاف و حجاب جهت برگزاری جشن روز دختر در بوستان گلبرگ و مساعدت، مشارکت و توانمندسازی مساجد و هیأت های مذهبی در برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام دهه کرامت خبر داد.

پایان پیام.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر