کد خبر: 1051427
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
مهاجم ملی‌پوش استقلال می‌گوید تیم ملی دو بازی آینده خود در انتخابی جام جهانی را با پیروزی پشت سر می‌گذارد و عراق را هم با سه گل شکست می‌دهد.
 مهدی قایدی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی این تیم در بحرین و حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر با پیروزی مقابل هنگ کمگ و بحرین توانستیم دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم امروز هم با یک پیروزی خوب مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره ارتباط خوب خود با بازیکنان تیم ملی به خصوص با بازیکنان تیم ملی و بازی‌های اینترنتی در جمع ملی‌پوشان اظهار کرد: رفاقت‌ها در تیم ملی خیلی بهم نزدیک است. همه خوب هستیم. جدا از مسائل باشگاهی و استقلال و پرسپولیس، اینجا بحث تیم ملی مطرح است. من از قبل بازیکنان را می‌شناسم و رفاقتی داشتیم. خیلی دوست داشتم برای تیم ملی گلزنی بزنم. روی سکوها هم که نشسته بودم، می‌گفتم کاش بتوانم گلزنی بکنم.

مهاجم استقلال در واکنش به اینکه به او لقب نیمار ایرانی را داده‌اند، اظهار کرد: این نظر لطف هواداران است. نیمار یکی از بازیکنان مورد علاقه خودم است. سعی می‌کنم تاثیرات خوب را از یک بازیکن بگیرم. سعی نمی‌کنم شبیه یک بازیکن باشم و حرکات او را تکرار کنم. خیلی خوشحالم که این لقب را به من داده‌اند. هر چه مردم درباره من بگویند، دوست دارم. هر چه داریم و نداریم از مردم است.

قایدی درباره جو حاکم بر اردوی تیم ملی برای دو دیدار آینده تیم ملی یادآور شد: با این روحیه‌ای که بازیکنان دارند، قول می‌دهم که دو بازی پیش‌رو را می‌بریم و با ۴ برد به مرحله بعد می‌رویم.

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی ایران و عراق گفت: ان‌شاء الله که عراق را سه بر صفر می‌بریم.

مهاجم استقلالی تیم ملی در واکنش به اینکه با کدام بازیکنان تیم ملی رابطه نزدیکی دارد گفت: بیشتر با علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و سیامک نعمتی در ارتباط هستم و از ابتدای این اردو با هم هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار