کد خبر: 1051402
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
محمد جواد هراتی رئیس پژوهشگاه با صدور حکمی الهام ستاری را به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی منصوب کرد.
سرويس جامعه جوان آنلاين: به گزارش پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی؛ محمد جواد هراتی رئیس پژوهشگاه با صدور حکمی الهام ستاری را به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی منصوب کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

سرکار خانم الهام ستاری

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی منصوب می‌شوید. امید است با بهره گیری از ارتباط مؤثر و مطلوب و تعامل سازنده با دیگر مدیریت‌های پژوهشگاه و استفاده از ظرفیت رسانه ها، خبرگزاری‌ها و اطلاع رسانی موضوعات مرتبط با پژوهشگاه گام مؤثری در پیشبرد اهداف پژوهشگاه داشته باشید. الهام ستاری متولد ۱۳۵۹ و دانشجوی دکترای مسایل ایران است. وی پیش از این رئیس کمیته فرهنگ عمومی شورای اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره اخبار معاونت فرهنگی _ سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سردبیر هفته نامه آوای نهاد نمایندگی، دبیر کمیته اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، رئیس دبیرخانه و کمیته اجرایی و پشتیبانی ستاد بزرگداشت سال پیامبر اعظم (ص) و عضو شورای علمی_فرهنگی بانوان وزارت ارشاد بوده؛ همچنین مسئولیت‌های فرهنگی و اجرایی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است. الهام ستاری مؤلف کتاب حقوق زنان ایران و سیاست خارجی آمریکا است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار