کد خبر: 1051373
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کار آفرین نمونه شهرستان مبارکه:
ماعاشقان خدمتیم ، کار آفرین ملتیم * در سنگر سازندگی ،ما از تبار برتریم با عشق وبا سعی وتلاش، دنبال امرار معاش * صنعتگران صنعتیم ،خدمت گذار کشوریم حبیب اله شفیع زاده خولنجانی گفت: یک فرد کارآفرین باید قدرت ریسک پذیری بالایی داشته باشد و همواره از نگرشی خوب و مثبت بهره ببرد چون در طول این مسیر بارها با مشکلات و مسائل مختلفی قرار است رو به رو شود و باید همواره این را در ذهن خود مرور کند که تسلیم شدن جزیی از کار من نیست.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، مدیر عامل ورئیس هیات مدیره شرکت صنایع فایبر گلاس  مبارکه اعتقاد دارد اکثر شرکت ها وتولید کنندگان که برای مشاوره با من تماس می گیرند شانس ساختن ایده های من را ندارند  زیرا آنها سعی کردند آن تصمیم را در این شرایط سخت وبحران زده راه اندازی کنند، ولی با این اوضاع به بن بست می خورند .

وی افزود: این شرکت بلحاظ مجهز بودن به دستگاههای تمام اتو ماتیک قدرت این را دارد که زیباترین و ضد خوردگی و ضد اسیدی  نورگیرهای صنعتی را بسازد و ما سعی کرده ایم به سمت ارتفاع تنوع وزیبایی وتوسعه حرکت کنیم چرا که مصرف شرکت ها و  صنا یع بزرگ  نیاز به محصولات این شرکت دارند ومانیز به نظر مشتری مداری  احترام ویژه قائلیم..

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای خلیج فارس وحوزه قفقاز بازار بسیار خوبی را دارند وما می توانیم به شرط مساعد بودن روابط و برگشت ارز ؛ صادرات داشته باشیم ولی به لحاظ مشکلات عدیده صادرات را متوقف کرده ایم.

وی با اذعان بر اینکه  یک مدیرخوب  باید نیازبازار و نیازهای مخاطبین را بشناسید گفت :امروز محصولات این شرکت این فناوری را علاو پوشش دادن به صنایع کشورتا آن سوی مرزها از جمله کشورهای عمان، عراق، کویت، قطر، امارات متحده عربی که نیازبه آن دارند از خرید این محصول ایرانی استقبال می کنند.

به گفته شفیع زاده خولنجانی استقبال و اعتماد کشورهای دیگر از محصول فناورانه این  شرکت که حاصل کار و تلاش یک عده جوان ایرانی است بیانگر کیفیت محصول است که همواره مورد توجه  قرار می‌گیرد.

مدیر عامل ورئیس هیات مدیره شرکت صنایع فایبر گلاس  مبارکه اظهار نمود: بسیاری از تولید کنندگان در حال حاضر کمبود نقدینگی دارند و وقت بیشتری برای جذب سرمایه ندارند در صورتی که  مشاغل باید رشد کنند و این اتفاق نمی افتد مگر اینکه برای رشد توسعه به طور مداوم برای مرحله بعدی سرمایه جمع کرد تا بتوانی علاوه  کنترل مجموعه طراحهای جدید وتوسعه ایی نیز داشته باشید.

شفیع زاده  خولنجانی اذعان داشت: یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کارآفرینان مرتکب می شوند این است که آنها به جایی  که می خواهند می رسند ولی مشکل بزرگ مشتری راآسیب شناسی نمی کنند .

وی درادامه بیان کرد:  تجربه سی ساله ام نشان داده است اکثر کارآفرینان در انجام کاری تبحر دارند و می خواهند آن را به تجارت تبدیل کنند. ولی متأسفانه، آنها جنبه تجاری کار را یا مطالعه نکرده اند یا نمی دانند. آنها فقط فکر می کنند که اگر تولید را انجام دهند، فروش می کند. متأسفانه بازارهای رقابتی به این ترتیب کار نمی کنند. شما باید بازار، رقبا و پیشنهاد ارزش منحصر به فرد مشتری خود را درک کنید.

این کار آفرین نمونه استانی  گفت: طبق توصیه  "استیو جابز" کارآفرینان موفق همیشه روی یک کسب و کار تمرکز می کنند و سعی می کند در آن به بهترین نتیجه ممکن برسد واین شرکت توانسته است با تولید ممتاز روز وتکنولوژی حرکت کند  .

وی با اشاره به داشتن 20نیروی زبده کاری ابراز نمود: اصول مدیریت پروژه و ایجاد انگیزه در کارکنان چیزی است که هر کارآفرینی باید یاد بگیرد تا به بهترین صورت آن را انجام دهد. استارتاپ های بسیار زیادی وجود دارند که با این که بسیار رشد کرده اند و پول زیادی را به دست آورده اند اما هیچ ایده ای در باب مدیریت و پر کردن جاهای خالی کسب و کار خود ندارند واین برای یک کار آفرین نهایت درماندگی در حوزه کار است.

شفیع زاده  خولنجانی بااشاره به کارکرد سه دهه ایی این شرکت بیان کرد:از اویل دهه 70 شروع بکار کردم وحدود 30سال است که چراغ شرکت را روشن نگه داشته وتوانسته ام به عنوان تولید کننده ممتاز و کارآفرین شهرستان مبارکه معرفی شوم وسرفرازم که توانسته ام برای کشورم وشهرم قدمی بردارم وجوانانی را در حد بضاعت شرکت بکار گیرم.

وی بیان کرد: تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب برای حمایت از تولید داخلی باید در عمل دیده شود و باقی ماندن در حد بخشنامه و تفاهم نامه برای جوانانی که با وجود همه مشکلات با تکیه بر توان خود اقدام به ایده پردازی و تولید می‌کنند، کافی نیست.

مدیر عامل ورئیس هیات مدیره شرکت صنایع فایبر گلاس  مبارکه در پایان با اشاره به شعار سال  "جهش تولید "گفت: تحقق شعارسال باید درعمل دیده شود و چند سالی است که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به شیوه‌های مختلف برای رشد اقتصاد مقاومتی، بهبود فضای کسب و کار و تقویت تولید داخلی تاکید دارند  ولی متاسفانه در اجرا حمایت‌های لازم از کارآفرینان صورت نمی‌گیرد.؟

 

 

 

 

 

 

.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر