کد خبر: 1051353
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما در حال حاضر نیاز به تحول و هوای تازه دارد و من تصمیم دارم با استفاده از امکانات موجود وضعیت کشور را متحول کنم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که با حضور جمعی از خانواده‌های اهالی برگزار شد، با اشاره به محرومین موجود در شهرک گلستان شهرری اظهار داشت: در کشور ما منابع فراوانی وجود دارد، اما عده‌ای از رسیدن امکانات رفاهی و مالی به اقشار جامعه جلوگیری می‌کنند و این در حالی است که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در زمان پیروزی انقلاب و سال‌های ابتدایی انقلاب در کشور توجه ویژه‌ای به کوخ‌نشینان و قشر ضعیف جامعه داشتند.

وی با اشاره به تأثیرات منفی قاچاق و فساد در کشور افزود: تلاش‌های بسیاری برای از بین بردن راه‌های قاچاق در کشور انجام شده، اما این معضل در دوره‌ای از سوی برخی مسئولین حمایت شد و می‌توان گفت ۲۵ درصد از قاچاق به کشور از مبادی رسمی انجام می‌شود.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: کشور ما دارای منابع فراوانی است، اما غارتگرانی نیز وجود دارند که تحت حمایت برخی مسئولین فعالیت دارند.

زاکانی در ادامه تصریح کرد: ما در کشور گرفتار یک شبکه فساد عمیق هستیم که در صورت برخورد و مقابله با آن چندین بار تهدید نیز شدیم.

وی تصریح کرد: در کشور ما بیش از ۵ میلیون نفر زن سرپرست خانوار داریم که تنها ۱۷۷ هزار نفر از آن‌ها تخت پوشش بیمه قرار دارند و این عدد ننگی برای سیستم مدیریتی و اجرایی کشور است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قانون و شفافیت در برخورد با متخلفان باید در کشور اجرایی شود گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در نتیجه بی‌قانونی رخ داده است. کشور ما در حال حاضر نیاز به تحول و هوای تازه دارد و ما نیازمند یک تحول عظیم هستیم و من تصمیم دارم با استفاده از امکانات موجود وضعیت کشور را متحول کنم.

زاکانی در ادامه یادآور شد: در حوزه کار و تلاش توانمندی‌های عظیمی در کشور وجود دارد، اما فاسدان جلوی احقاق آن را می‌گیرند و تمایل به خام فروشی دارند و این در حالی است که تنها در بخش پلیمری کشور با وجود ظرفیت‌های موجود امکان ایجاد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار شغل وجود دارد.

وی افزود: ما مشکل پول و کار نداریم، اما مشکل تورم داریم، زیرا که سیاست دولت این بود که در مواجه با گرانی و افزایش قیمت دلار با افزایش قیمت، فرصت را برای استفاده از سود مهیا کرد و به‌نوعی می‌توان گفت دولت دست در جیب مردم کرد که به عقیده من قلم پای آن دولت باید شکسته شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار