کد خبر: 1051349
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جیب بر اتوبوس‌های بی آر تی خبر داد و گفت: متهم با ۳۹ شاکی روانه دادسرا شد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ قاسم دستخال اظهار داشت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۰۵ سنایی مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و وجوه نقد در ایستگاه بی آر تی، تیمی از مأموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی ابراز داشت: مأموران کلانتری در بررسی پرونده‌ها به دست آوردند سرقت‌ها توسط یک زن رخ داده است و تعدادی از مال باختگان توانسته‌اند، چهره سارق را به خاطر بسپارند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به دستگیری سارق توسط مأموران کلانتری حین ارتکاب جرم، تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی معترف شد که از شلوغی اتوبوس سو استفاده می‌کرده و با تنه زدن و هل دادن اموال مال باختگان را سرقت و به مالخری می‌فروخته است.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه تا کنون ۳۹ تن از مال باختگان توانسته‌اند چهره سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و کشف جزئیات پرونده و دستگیری مالخر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار