کد خبر: 1051314
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
مدیرکل روابط عمومی و‌ امور بین الملل استانداری البرزخبرداد
مدیرکل روابط عمومی و‌ امور بین الملل استانداری البرز از برگزاری همایش «نقش روابط عمومی ها و سفیران اطلاع رسانی در کاهش تنش آبی» در نیمه اول تیرماه سال جاری خبر داد.

محمدرضا جهانشاهلو با بیان این مطلب در بازدید اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های البرز از شرکت آب منطقه ای استان که در خصوص تاکید بر رویکردهای اطلاع رسانی در خصوص کاهش و مصرف بهینه آب صورت گرفت، اظهار داشت: گزارش های مطرح شده از سوی شرکت آب منطقه ای استان حاکی از وضعیت نامطلوب منابع آبی و فرونشست های زمین در استان است که باید با آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم بسترهای لازم را برای مدیریت منابع آب استان فراهم‌ کنیم.

وی افزود: بر اساس گزارش های موجود، میزان فرونشست سالانه زمین در استان ۸۰ سانتی متر است که در آینده این نه چندان دور چالش های فراوانی را برای استان بوجود خواهد آورد.

جانشین رئیس و‌ دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خاطر نسان کرد: با توجه به موضوعات مطرح شده و لزوم توجه بیش از پیش مردم به حوزه مدیریت منابع آبی استان در نظر داریم با مشارکت انجمن روابط عمومی های استان و شرکت آب منطقه ای استان نسبت به برگزاری همایشی تحت عنوان «نقش روابط عمومی ها و سفیران اطلاع رسانی در کاهش تنش آبی» در نیمه اول تیرماه سال جاری با حضور فعالان عرصه ارتباطات، اطلاع رسانی و‌ روابط عمومی اقدام نمائیم.

به گفته وی ضرورت توجه فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به موضوعات مهم در خصوص مصرف بهینه آب و برق با توجه به هشدارهای صورت گرفته در رابطه با خشکسالی پیش رو از جمله مقوله های مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار