کد خبر: 1051238
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان:
ثمینی، گفت: یک هزار و 871 شعبه اخذ رأی، آرای مردم را در استان جمع آوری می کند.

به گزارش جوان از لرستان، محمود ثمینی، امروز(19 خرداد) در سخنانی اظهار داشت: استان لرستان آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه، افزود: به لطف خداوند متعال در استان لرستان و در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده است.

وی ادامه داد: تعداد یک هزار و ۸۷۱  شعبه اخذ رای آماده انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

ثمینی با اشاره به اصل قانون مداری و سلامت انتخابات و بی طرفی مجریان و ناظرین و برگزار کنندگان انتخابات، افزود: همان گونه که در انتخابات گذشته اصل بی طرفی و قانونمداری و سلامت انتخابات رعایت شده این اتفاق در انتخابات پیش رو نیز انشاالله رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است، اظهار کرد: از مردم استان لرستان  می‌خواهم با حضور حداکثری، هوشمند و آگاهانه خود در ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق های رای در تداوم، استمرار و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مشارکت فعال داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: به عنوان مجریان انتخابات به مردم قول می‌دهیم که حتماً انتخاباتی در مدار قانون با بی طرفی کامل ، با سلامت و امنیت لازم در استان لرستان برگزار کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار