کد خبر: 1051219
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی در خراسان رضوی خبرداد:
سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی در خراسان رضوی، اقدامات رسانه‌ای ستاد آیت الله رئیسی در خراسان رضوی را تشریح کرد.

یاسرظریفی اظهار کرد: در این ایام که مردم خود را صاحب اختیار برای تعیین تکلیف سرنوشت خود می‌بینند بیش از پیش به میراث گرانبهای نظام و پشتیبانی ولایت از جمهوریت افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه رسانه گفت: پس از ساماندهی نیروها و تشکیل کمیته‌ عالی اطلاع رسانی و کارگروه‌های مربوطه؛ در اولین اقدام کار را با کمپین "ضرورت وحدت" شروع کردیم و پس از آن با کمپین "مدافع حرم شو" از عموم مردم شریف ایران خواستیم تا در دفاع از وطن و انقلاب، با حضور پرشور در این آوردگاه، از نظام اسلامی و اقتدار کشورمان دفاع کنند و نگذارند این انقلاب مجددا به دست جریان لیبرال و غرب‌زده بیفتند. البته با طرح این کمپین نگاهی مفهومی هم به تقابل گفتمانی با جریان مرموز هویت‌زدا از مشهد مقدس هم داشتیم و داریم.

سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی در خراسان رضوی تاکید کرد: یکشنبه هفته آینده، ۲۳ خردادماه؛ که البته جزئیات دقیق را متعاقبا اعلام خواهیم کرد؛ نیز در مراسمی ویژه، از یاران و فعالان مجازی دعوت کرده‌ایم تا با حضور بر مزار شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس و انقلاب در بهشت رضای مشهد، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل وشهدا، همراه با جبهه انقلاب در عرصه انتخابات حضوری هدفمند و پررنگ داشته باشند‌.

ظریفی یادآور شد: علاوه بر ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی، برای اطلاع رسانی؛ رویدادها، اخبار و برنامه های آیت الله رئیسی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، و همچنین مجلس خبرگان رهبری، ضمن ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها وخبرگزاری‌ها؛ پایگاه اطلاع‌رسانی یاران خراسانی به آدرس www.YaranKh.ir را به عنوان ارگان رسمی اطلاع رسانی شورای ائتلاف ایجاد کرده ایم.

وی افزود: در حوزه رسانه‌های مکتوب نیز علاوه بر پای کار بودن مطبوعات استان، ویژه‌نامه‌ای برای انتخابات آماده کرده ایم که آماده انتشار است و طی چندروز آتی در تمام شهر به خصوص در میان تشکل‌ها، احزاب، ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی و شورای وحدت و همچنین ستادهای نامزدهای نهایی لیست شورا برای توزیع بین مردم ارسال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار