کد خبر: 1051211
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال
تیم ملی والیبال مردان ایران برای برگزاری هفتمین بازی خود در مسابقات لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به مصاف آمریکا می‌رود.
به گزارش جوان آنلاین، مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در حال امروز پیگیری می‌شود که شاگردان آلکنو در هفته سوم باید به مصاف تیم‌های امریکا، صربستان و آلمان بروند.
طبق نظر مربی روس، تیم ملی کشورمان امروز برابر آمریکا با ترکیب میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی (لیبرو)، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی (لیبرو)، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت مقابل آمریکا به میدان می‌رود.
پیش از این ملی‌پوشان ایران در هفته دوم مسابقات سه پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های کانادا، ایتالیا و بلغارستان به دست آوردند تا با کسب چهار پیروزی و ۱۲ امتیاز در پایان هفته دوم بالاتر از آمریکا، صربستان و آلمان قرار دارند. تیم ملی آمریکا هم با کسب ۳ پیروزی و ۹ امتیاز پایین‌تر از ایران در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.
در این دوره از رقابت‌ها اعتماد الکنو به جوانان مثال زدنی است چرا که در هر بازی فارغ از رویارویی با تیم‌های بزرگ با اعتماد به جوانان و چهره‌های جدیدی مانند بردیا سعادت، صابر کاظمی، میثم صالحی، آرمان صالحی و امیر حسین اسفندیار کاری کرده که انگیزه آن‌ها دوبرابر شده و در کنار باتجربه هایی، چون معروف و موسوی و دیگربازیکنان تجربه اندوزی کنند. بی شک فارغ از هر نتیجه‌ای که تیم ملی ما در رقابت‌های لیگ ملت‌ها کسب خواهد کرد، اما در آوردگاه المپیک با این رویکرد بازی‌های خوبی انجام خواهیم داد.

امیر غفور غایب هفته سوم

به گفته سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی، امیر غفور برای کامل‌شدن روند درمان و از بین رفتن تمام علائم درد شانه‌اش به تمرینات بدنسازی و درمانی ادامه می‌دهد.
افروزی ضمن اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی درمان غفور تا پایان هفته گذشته، گفت: پس از اینکه برای دو روز پیشرفتی در درمان شانه غفور دیده نشد، با یکی از برجسته‌ترین متخصصان و جراحان شانه دنیا که در ایتالیا ساکن است، مشورت کردیم که نظر ایشان هم این بود که مشکل خاصی در شانه غفور نیست، فقط برای رسیدن به بهبودی کامل به زمان بیشتری برای انجام تمرینات درمانی نیاز دارد.
وی ادامه داد: بنابراین تصمیم گرفتیم برای کامل‌شدن روند درمان و از بین رفتن تمام علائم درد شانه غفور، یک هفته دیگر هم به این بازیکن استراحت بدهیم تا تمرینات بدنسازی و درمانی خود را ادامه بدهد و بهبودی کامل برسد

فرا نسه، بلغارستان، آلمان، استرالیا، ایران، ژاپن، صربستان، اسلوونی، هلند، روسیه، آمریکا، کانادا، ایتالیا، لهستان، آرژانتین و برزیل ۱۶ تیم حاضر در مسابقات هستند. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال هستند. تیم ملی چین به دلیل مسائل مالی از حضور در مسابقات انصراف داد تا تیم هلند جایگزین این تیم شود. تیم ملی اسلوونی نیز با قهرمانی در چلنجرکاپ جایگزین تیم ملی پرتغال شد که در سال ۲۰۱۹ از مسابقات سقوط کرد. 



برنامه بازی‌های چهارشنبه
ساعت ۱۲:۳۰) صربستان – آلمان
ساعت ۱۴:۳۰) ژاپن – استرالیا
ساعت ۱۵:۳۰) فرانسه – روسیه
ساعت ۱۷:۳۰) اسلوونی – کانادا
ساعت ۱۹) آرژانتین – ایتالیا
ساعت ۲۰:۳۰) ایران – آمریکا
ساعت ۲۲) لهستان – بلغارستان
ساعت ۲۳:۳۰) هلند – برزیل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار