کد خبر: 1051155
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان :
مسعود مهدویان‌فرگفت: با اجرای طرح «روی خط زندگی» خدمات مشاوره‌‌ای را به مجتمع‌های مسکونی شهر اصفهان ارائه می دهد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح «روی خط زندگی» که از اوایل خردادماه آغاز شده به ارائه خدمات مشاوره‌ای حضوری به شهروندان پرداخته می شود.

افزود: در یک برهه زمانی با شیوع بیماری کرونا با افزایش تنش‌ها و منازعات در خانواده‌ها روبه‌رو بودیم، بنابراین تصمیم گرفتیم برنامه «روی خط زندگی» را در مجتمع‌های مسکونی بزرگ و پرجمعیت شهر اصفهان اجرا کرده و به شهروندان خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: این مشاوره‌ها در حوزه‌های فرزندپروری، آموزش‌های پیش از ازدواج، اختلافات زوجین و مهارت‌های زندگی به شهروندان متقاضی ارائه می‌شود و افرادی هم که نیاز به مشاوره‌های تکمیلی داشته باشند را به مراکز مشاوره زیر نظر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ارجاع می‌دهیم.

به گفته رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرای این طرح از اوایل خرداد آغاز شده و تا پایان خردادماه نیز ادامه دارد.

مهدویان‌فر با بیان اینکه این مشاوره‌ها به صورت فردی ارائه می‌شود، تصریح کرد: اطلاعیه اجرای طرح از چند روز قبل در هر مجتمع مسکونی به اطلاع ساکنان آن می‌رسد و سپس چهار مشاور در روز اعلام‌شده با مراجعه به مجتمع به افراد متقاضی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

به گفته وی، در مجموع 50 نفر از مشاوران در طرح «روی خط زندگی» با اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همکاری می‌کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار