کد خبر: 1051154
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان:
سال گذشته، با برنامه ریزی انجام شده بالغ بر 12 هزار مددجو از آموزش و خدمات کانون های فرهنگی امداد در سطح استان استفاده کردند.

      به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به   نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، آرش محمد حسینیان معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی یکی از ماموریت های اساسی کمیته امداد است، اظهار داشت: سال گذشته به خانواده های نیازمند، در قالب 6 کانون فرهنگی ارائه خدمات شد و بالغ بر 12 هزار مددجو از  آموزش و خدمات کانون های فرهنگی امداد در سطح استان استفاده کردند.

    معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان افزود: مبلغ 885 میلیون تومان از مجموع اعتبارات دولتی و امدادی برای کانون ها جهت برگزاری دوره های مختلف برای مددجویان تحت حمایت کارسازی گردید.

    محمد حسینیان با اشاره به اهمیت شناسایی نیازها و مسائل فرهنگی مددجویان، گفت: 6 کانون فرهنگی، همراه با معرفی مددجویان به کانون های سایر سازمان ها از جمله؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون مساجد، کانون محلات و آموزشگاه های آزاد در زمینه آموزش زبان، کامپیوتر و هنر، با هدف تقویت بنیه دینی، ارتقاء سبک زندگی و مصون سازی افراد و خانواده های مورد حمایت، خدمات مختلفی به مددجویان ارائه کردند.

    وی با تاکید بر ارائه خدمات فرهنگی آموزشی بر اساس گروه مخاطبان، گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سال گذشته بالغ بر 12 هزار نفر از آموزش و خدمات کانون های فرهنگی امداد در سطح استان استفاده کردند که با توجه به شرایط بیماری کرونا در سطح جامعه، این آموزش ها در بستر فضای مجازی در بخش های هنری، برنامه جامع آموزش قرآن، تقویت دروس دانش آموزان و کلاس های کنکور بوده است.

    محمدحسینیان ادامه داد: براساس شرایط سنی، تحصیلی و میزان دسترسی به مراکز و امکانات فرهنگی، خدمات در قالب مراقبت های تحصیلی، برگزاری اردوهای فرهنگی- تربیتی، همچنین خدمات به افراد نخبه و دارای استعداد برتر، خدمات مشاوره و راهنمایی تحصیلی، برگزاری دوره های آموزشی و... به مددجویان ارائه می شود.

    معاون فرهنگی کمیته امداد استان در پایان به "مرکز مشاوره رُز” واقع در کانون های فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی مدیر کانون، به نحوی برنامه ریزی شده که امکان دریافت خدمات مشاوره و راهنمایی برای مخاطبین از طریق کارشناسان مشاوره امداد فراهم شود.

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر