کد خبر: 1051113
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

متهم سابقه داری که در مراسم جشن تولد فرزند باجناقش ۱۸۰‌میلیون تومان طلای خواهر زنش را سرقت کرده‌بود، پس از دستگیری اعتراف کرد که طلا‌های سرقتی را با تریاک معاوضه کرده‌است.
به گزارش جوان، روز دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت امسال مردی در تهران به کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو رفت و از سرقت ۱۸۰‌میلیون تومان طلای همسرش شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: عصر روز شنبه‌۲۵ اردیبهشت برای فرزندم در خانه‌مان جشن تولد گرفتم و تعدادی از دوستان و بستگان نزدیکمان مهمان ما بودند. آخر شب که همه مهمان‌ها به خانه‌هایشان رفتند همسرم به سراغ گاوصندوق رفت تا طلا‌هایی را که در مراسم پوشیده‌بود داخل گاوصندوق قرار دهد که متوجه شده بود مقدار زیادی از طلا‌ها به ارزش ۱۸۰‌میلیون تومان سرقت شده است.
با طرح این شکایت پرونده به دستور قضایی برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.
بررسی‌های مأموران نشان داد از آنجایی که گاوصندوق داخل کمد دیواری اتاق خواب قرار دارد سارق فرد آشنایی بوده که از محل نگهداری آن و رمز گاوصندوق اطلاع داشته و در فرصت مناسب و در شلوغی جشن تولد موفق به سرقت از داخل آن شده است.
پس از این مأموران پلیس تحقیقات خود را روی مهمان‌های جشن تولد متمرکز کردند که به رد پای مرد جوانی به نام محمد رسیدند. مأموران در تحقیقات میدانی دریافتند محمد باجناق شاکی است و همراه خانواده‌اش درکرج زندگی می‌کند و روز جشن تولد هم در مراسم حضور داشته است. همچنین مشخص شد وی از سارقان سابقه دار است که مدتی قبل هم از محل کارش اخراج شده است.
با به‌دست آمدن این اطلاعات مأموران پلیس وی را به عنوان مظنون دستگیر و به پایگاه ششم پلیس‌آگاهی منتقل کردند.
متهم ابتدا در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد، اما وقتی با دلایل و شواهد روبه‌رو شد به سرقت طلا‌ها از خانه باجناقش اعتراف کرد. وی گفت: من معتاد به مواد‌مخدر هستم و به همین دلیل مدتی قبل از محل کارم اخراج شدم. وضع مالی‌ام هر روز بدتر می‌شد تا اینکه در جشن تولد فرزند باجناقم تصمیم گرفتم طلا‌های آن‌ها را سرقت کنم. من از قبل رمز گاوصندوق آن‌ها را بدست آورده بودم و آن روز در فرصت مناسب سرقت کردم و بعد تمامی طلا‌ها را به فردی به نام فرید دادم که او هم در عوض نیم‌کیلو تریاک و ۱۱‌میلیون تومان پول به من داد.
سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی گفت: به دنبال اظهارات متهم و هماهنگی با مرجع قضایی، دستگیری مالخر نیز در دستور کار قرار گرفت و در بازرسی از منزل وی اموال مسروقه کشف شد و به جرم خود اعتراف کرد؛ پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا ارسال شد که متهمان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار