کد خبر: 1051050
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به سفر رئیس مجلس به ایلام
سفر نظارتی محمدباقر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی به ایلام با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران به آن دسته از منتقدانی که تا پیش از این سفر‌های رئیس مجلس را انتخاباتی قلمداد می‌کردند، واکنش نشان دادند و از آن‌ها خواستند در قضاوت خود تجدیدنظر کنند. کاربران همچنین با اشاره به تمجید رهبر انقلاب از سفر‌های استانی رئیس مجلس، از آقای قالیباف تشکر کردند و خواستار تداوم این سفر‌ها برای حل مشکلات کشور شدند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

سرویس جوان آنلاین: سفر نظارتی محمدباقر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی به ایلام با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران به آن دسته از منتقدانی که تا پیش از این سفر‌های رئیس مجلس را انتخاباتی قلمداد می‌کردند، واکنش نشان دادند و از آن‌ها خواستند در قضاوت خود تجدیدنظر کنند. کاربران همچنین با اشاره به تمجید رهبر انقلاب از سفر‌های استانی رئیس مجلس، از آقای قالیباف تشکر کردند و خواستار تداوم این سفر‌ها برای حل مشکلات کشور شدند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

محمد نصوحی:
فکر کنم قالیباف یادش رفته که موعد ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ دیگه تموم شده!
فضه سادات حسینی:
‏و باز هم شوآف انتخاباتی! ‎ قالیباف، رئیس مجلس در نظارت میدانی از ایلام، پروژه کویر کوه: «این مسیر مواصلاتی یکی از مسیر‌های منحصر به فرد و متصل‌کننده راه‌های شرقی- غربی در استان و مسیر مهم ترانزیتی بار و مسافر به عراق. این پروژه طی دو سال گذشته به دلیل تزریق مناسب اعتبارات پیشرفت خوبی داشته.»
علی بازگشا:
‏آقای قالیباف هنوز داره به سفر‌های انتخاباتیش برای ۱۴۰۰ ادامه میده. برید توبه کنید!
سیدمحمدحسین میرلوحی:
‏استمرار نظارت‌های میدانی قالیباف بارقه‌های امید به فردایی بهتر را در دل مردمان رنج دیده روشن کرده. مردم با تشویق رهبری عزیز مبنی بر ادامه این فعالیت حتماً برای مشارکت در آینده خودشان بهتر وارد میدان می‌شوند!
سیدعلی علمی:
‏سندروم، فقط نظارت بی‌قرار حاج‌باقر ‎قالیباف، در شنیدن درد محرومان و خدمت به ایشان. سیستان، کرمان، جنوب تهران، چهارمحال، کردستان، گلستان و ایلام! #مرد_میدان
محبوبه نیاورانی:
‏همچنان پای کار مردم است، اما با یک تفاوت بزرگ، خدمت بدون تخریب و دیگر از آن متلک‌های سیاسی خبری نیست. امروز قالیباف گفتمان کارآمدی خود را بیش از گذشته در سپهر سیاسی کشور تثبیت کرد. ‎#قالیباف ‎#گفتمان_کارآمدی ‎#مدیریت_جهادی
امیر سردار:
‏امروز آقای ‎قالیباف رفته ایلام و از نزدیک جلساتی رو بگیره و مشکلات رو پیگیری کنه. کار جهادی پیش میره، اما با حرکت کردن نه با یک جا نشستن و زخم بستر گرفتن! مردم مدیر فعال و جهادی میخوان، مدیری که توی صحنه باشه و حرف مردم رو بشنوه. خداقوت آقای قالیباف.
یاسر بیگ‌زاده:
‏همین که پا شدی تو این گرما اومدی به استان ایلام و پای درددل روستاییان و مردم نشستی خیلی مردی، این سفرت هیچ نتیجه‌ای هم نداشته باشه دل محرومان و مستضعفان رو شاد می‌کنه. ‎#قالیباف ‎#نظارت_میدانی
عبدالرحیم انصاری:‌
می‌گوید سفر ‎قالیباف در قامت رئیس مجلس به ایلام در واقع تبلیغی است برای ‎رئیسی و ‎جلیلی! می‌گویم این همه استان هست، روحانی هم اگر می‌تواند برود بین مردم و به حرف‌هایشان گوش کند تا تبلیغی باشد برای همتی!
محمدرضا وحیدزاده:
‏بعضی‌ها مثل ‎قالیباف و ‎رئیسی با مجاهدت و باز کردن گره از کار مردم به محبوبیت می‌رسن و بعضی‌هام با تخریب و تمسخر گروه اول و اینکه کارشون جنبه انتخاباتی داشته. هر دو هم واقعاً به نتایجی می‌رسن؛ مثل تاجر و راهزن که بالاخره هر کدوم صاحب ثروتی میشن. ‎#انتخابات

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار