کد خبر: 1051026
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با رفتن سرمربی قبلی بیشتر بازیکنان نقل مکان‌ کرده‌اند که‌ کار را سخت می‌کند، امیدوارم بازیکنان خوبی جایگزین‌ کنیم.
مهران حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازگشت مجددش به لیگ برتر بسکتبال ایران در سمت سرمربی تیم شهرداری گرگان، توضیح داد: بنده همیشه در سمت‌های مختلف در لیگ ایران حضور داشته‌ام. اکنون به عنوان سرمربی به تیم گرگان می‌روم و امیدوارم اهدافی که باشگاه ‌در نظر دارد را به دست آوریم.

او درباره خبرهای غیر رسمی جدا شدن برخی بازیکنان‌ فصل گذشته تیم شهرداری گرگان نیز گفت: متاسفانه اکثر نفرات تیم با رفتن مربی ‌از باشگاه نقل مکان ‌کرده‌اند که کار را برای‌ ما سخت می‌کند. امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را جایگزین نفرات از دست رفته کنیم.

حاتمی در واکنش به این موضوع که با توجه به بالا رفتن انتظارات از تیم ‌گرگان، می‌تواند با دفاع از عنوان قهرمانی انتظارات برآورده‌ کند؟ توضیح داد: همه سعی خود را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. همانطور که‌ گفتید کار بسیار سختی است و با مشکلاتی که در نقل و انتقالات به وجود آمد کار سخت شد، امیدوارم بتوانیم ‌نتایج‌ خوبی کسب کنیم تا خواسته هواداران برآورده شود.

او در مورد برنامه‌های خود برای موفقیت گرگان در آسیا نیز گفت: فعلا منتظر نامه هستیم که ببینیم مسابقات باشگاه‌های آسیا امسال هست یا خیر. فعلا خبر قطعی نیست و با مشخص شدن برنامه کار را شروع‌ می‌کنیم.

سرمربی تیم‌ شهرداری گرگان، در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد او برای یک فصل است؟ اظهار کرد: بله! امیدوارم تماشاچی‌های گرگان هم صبور باشند و در آینده روزهای خوبی را رقم بزنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه با نظر او مذاکراتی برای جذب بازیکن داشته است؟ تصریح کرد: با چند بازیکن صحبت‌هایی داشته‌ایم اما فعلا قراردادی قطعی نشده است. با قطعی شدن مذاکرات آن‌ها را اطلاع رسانی می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار