کد خبر: 1050973
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه «الکنو» روی جوانان حساب ویژه باز کرده است گفت: سعید معروف و محمد موسوی کمک زیادی به جوانان می‌کنند تا استرسی برای بازی نداشته باشند.
 مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی روز چهارشنبه در نخستین بازی هفته سوم مسابقات ساعت ۲۰:۳۰ مقابل تیم ملی آمریکا صف آرایی خواهد کرد.

ایران با تیکه بر بازیکنان جوان خود ۴ پیروزی مقابل تیم‌های هلند، ایتالیا، کانادا و بلغارستان کسب کرده است و صابر کاظمی یکی از جوانان با انگیزه و آینده دار تیم ملی است که تأثیر زیادی در پیروزی‌های ایران داشته است.

صابر کاظمی که با تیم فولاد سیرجان عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را به دست آورده است با دعوت الکنو در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها قرار گرفته و نمایش خوبی نیز داشته است.

صابر کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مسابقات لیگ ملت‌های والیبال گفت: شروع خوبی در لیگ ملت‌ها و بازی با ژاپن نداشتیم چرا که تیم ملی دو سال از دیدار‌های تدارکاتی و رسمی دور بود و بازیکنان در ابتدا هماهنگ نبودند. سعید معروف را نیز در بازی‌های ابتدایی در اختیار نداشتیم و همین در باخت تیم ملی تأثیر گذار بود.

پشت خط زن جوان تیم ملی ادامه داد: تیم ملی روز به روز هماهنگ‌تر و بهتر می‌شود. بازی سختی مقابل آمریکا داریم، اما ایران بازیکنان جنگنده‌ای دارد و برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.

ملی پوش والیبال ایران درباره الکنو نیز گفت: الکنو روی بازیکنان جوان حساب ویژه‌ای باز کرده است و خداراشکر بازیکنان نیز پاسخ اعتماد او را دادند. بازیکنان باتجربه تیم مانند سعید معروف و محمد موسوی بسیار به جوانان کمک می‌کنند تا راحت‌تر بازی کنند و استرس نداشته باشند.

کاظمی در پایان گفت: الکنو به بازیکنان اعتماد به نفس بسیاری می‌دهد، مخصوصاً جوان‌ها که تجربه کمتری دارند. اعتماد الکنو باعث می‌شود بازیکنان بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار