کد خبر: 1050959
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
ایران در اولین مرحله تایید سهمیه‌های وزنه برداری نام چهار نفر را به فدراسیون جهانی ارسال کرده است.
پس از پایان مسابقات گزینشی المپیک وزنه برداری، فدراسیون جهانی وارد مرحله انتخاب وزنه برداران واجد شرایط برای حضور در المپیک شده است. بر این اساس، در مرحله اول باید وزن المپیکی وزنه بردارانی که در مسابقات گزینشی المپیک در بیش از یک وزن شرکت کرده اند، مشخص شود.

مهلت انتخاب وزن نفرات امروز (سه شنبه) به پایان می‌رسد و کمیته ملی المپیک باید اسامی وزنه برداران را تایید و برای فدراسیون جهانی ارسال کند. ایران در این مرحله نام چهار وزنه بردار و وزن آن‌ها را اعلام کرده است. علی داودی در ۱۰۹+ کیلوگرم، علی هاشمی در ۱۰۹ کیلوگرم و سهراب مرادی و کیانوش رستمی در ۹۶ کیلوگرم نفراتی هستند که نامشان ارسال شده است.

با توجه به اینکه فدراسیون جهانی هنوز پاسخ رسمی نسبت به لحاظ کردن امتیاز مسابقه گزینشی المپیک سوئیس به مجموع امتیازات کیانوش رستمی نداده است، بنابراین فعلا نام او نیز رد شده است تا بعد از آن فدراسیون جهانی تکلیف را مشخص کند.

در مورد سهراب مرادی نیز نام او رد شده تا اگر کشور‌هایی که وزنه بردارانشان واجد شرایط هستند به هر دلیلی از رنکینگ خارج شوند، این شانس را داشته باشد که در صورت این اتفاق، سهمیه بگیرد.

فدراسیون جهانی طبق اطلاعیه‌ای که روی سایت خود قرار داده است در ۱۱ جون (۲۱ خرداد) رنکینگ نهایی وزنه برداری را اعلام می‌کند و سهمیه‌های نهایی را به اطلاع کمیته ملی المپیک کشور‌ها می‌رساند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار