کد خبر: 1050950
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب بازی‌های گروه C مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی به مصاف بحرین رفت که توانست با اقتدار ۳ بر صفر پیروز میدان شود.
به گزارش جوان آنلاین این شکست در حالی برای تیم ملی بحرین رقم خورد که همواره این تیم در خانه برابر ما شکست نخورده بود و باخت دیشب به نوعی طلسم شکنی ۶ بازی گذشته در خاک بحرین بود. پیش از این تیم ملی کشورمان ۶ بار در خاک بحرین به مصاف این تیم رفته بود که حاصل آم ۴ باخت و ۲ تساوی بود و اینگونه انتقام سخت شاگردان اسکوچیچ صورت گرفت.
اسکوچیچ، سرمربی ایران تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی (سامان قدوس، دقیقه ۴۶)، مهدی طارمی، وحید امیری (سعید عزت‌اللهی، دقیقه ۶۸)، محمد حسین کنعانی‌زادگان (مرتضی پورعلی گنجی، دقیقه ۸۳)، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده (مهدی قایدی، دقیقه ۸۳) و سردار آزمون (مهدی ترابی، دقیقه ۷۳) به مصاف بحرین فرستاد و تیمش در این دیدار توانست توسط سردار آزمون در دقایق ۵۴ و ۶۱ و طارمی در دقیقه ۷۹ برای تیم‌ملی گل‌زنی کند. با این برد با ارزش ۱۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به بحرین در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. عراق هم با تعداد بازی برابر نسبت به ایران و با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه C است. حالا تیم ملی در بازی بعدی خود به مصاف کامبوج می‌رود.

اعتراف سرمربی بحرین بعد از شکست سنگین برابر ایران

سرمربی پرتغالی بحرین بعد از شکست سنگین برابر ایران اعتراف کرد که شانس آن‌ها برای صعود بسیار کم شد. هلیو سوزا سرمربی بحرین بعد از بازی گفت: در نیمه نخست به خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم با این حال نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم و برابر ایران از قدرت لازم برخوردار نبودیم. در نیمه دوم ریتم بازی از دست ما خارج شد به ویژه در دقایق آغازین که ایران بهتر بود و دو گل هم به ثمر رساند.
او ادامه داد: با این شکست شانس ما برای صعود به دور بعد بسیار کم شد با این حال باید منتظر نتایج در هفته‌های پایانی ماند. باید در دیدار بعدی خود به پیروزی دست پیدا کرد تا امتیازات خود را به عدد ۱۵ رساند. نباید اعتماد به نفس خود را از دست داد. از این شکست ناامید هستیم، اما هنوز ماموریت ما به پایان نرسیده است و باید این راه را ادامه داد.
 

در حال حاضر تیم ملی ایران به عنوان یکی از بهترین تیم های دوم مطرح است. جدول بهترین تیم های دوم به شرح زیر است:

۱- لبنان ۴ بازی، ۱۰ امتیاز

۲- ازبکستان ۵ بازی، ۹ امتیاز تفاضل ۶+

۳- امارات ۵ بازی، ۹ امتیاز تفاضل ۵+ گل زده ۱۰

۴- ایران ۵ بازی، ۹ امتیاز تفاضل +۵ گل زده ۹

۵- عمان ۵ بازی، ۹ امتیاز تفاضل ۳+

۶- چین ۴ بازی، ۷ امتیاز تفاضل ۶+

۷- اردن ۴ بازی، ۷ امتیاز تفاضل ۵+

۸- تاجیکستان ۵ بازی، ۴ امتیاز

تیم ملی فوتبال ایران جمعه باید در دیدار برابر کامبوج قرار گرفت. نتیجه ای که برای تعیین بهترین تیم های دوم محاسبه نمی شود ولی در صورتی که ایران بتواند کامبوج را شکست دهد و عراق موفق به شکست هنگ کنگ نشود، شاگردان اسکوچیچ با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه قرار می گیرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار