کد خبر: 1050913
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

دزد آشنا که در فرصت مناسب از خانه‌ای در جنوب تهران سرقت کرده‌بود وقتی پلیس را در یک قدمی خودش دید اموال سرقت شده را بازگرداند.
به گزارش جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: ششم فروردین‌ماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت روی میز کارآگاهان پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. شاکی در توضیح ماجرا گفت: من عصر روز گذشته همراه خانواده‌ام به مهمانی رفتیم. بامداد امروز وقتی به خانه برگشتیم متوجه شدیم که مقداری پول و طلا به ارزش ۴۰۰‌میلیون تومان سرقت شده‌است.
بررسی‌های میدانی پلیس بعد از حضور در محل نشان داد که محل حادثه یکی از آپارتمان‌های ساختمان چهار طبقه تک واحدی است که فاقد دوربین مداربسته می‌باشد. همچنین مشخص شد که همه ساکنان ساختمان با هم نسبت فامیلی دارند. در تحقیقات بیشتر پلیس معلوم شد که سرقت از سوی یکی از ساکنان ساختمان رقم خورده است؛ چراکه هیچ آثار تخریب روی در‌های خانه دیده نمی‌شد. همچنین معلوم شد که سارق از محل نگهداری پول و طلا با خبر بوده و به راحتی به آن دست پیدا کرده است.
بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که پلیس در جمع ساکنان ساختمان حاضر شده و به آن‌ها اعلام کرد که اطمینان دارد سرقت داخلی است. در حالی که بررسی‌ها در این باره جریان داشت شاکی به پلیس خبر داد که پول و طلا‌های سرقت شده را داخل نایلونی مقابل آپارتمانش پیدا کرده است.
سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس‌آگاهی گفت:پس از کشف پول و طلا‌های سرقت شده بود که شاکی برای حفظ آبروی خانوادگی و جلوگیری از ایجاد جو بدبینی در ساختمان، از شکایت خود منصرف و خواستار مختومه شدن پرونده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار