کد خبر: 1050883
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیم ملی به خاطر بازیکنان خوبی که دارد می‌تواند بحرین را شکست دهد.
مهدی تارتار در گفتگو با ایسنا درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر بحرین اظهار کرد: قبل از بازی با هنگ کنگ پیش بینی می‌کردم که تیم ما خیلی منسجم نباشد، چون بازی تدارکاتی نداشتیم بنابراین در بازی اول خیلی هماهنگ ظاهر نشدیم. اما من فکر می‌کنم برای بازی با بحرین شرایط کاملا متفاوت است. ما در بازی اول ایراداتی داشتیم که قطعا برای بازی مقابل بحرین این ایرادات رفع می‌شود، اما نکته حائز اهمیت آن است که در بازی با بحرین از نظر انگیزشی بازیکنان کاملا شرایط را درک می‌کنند و قطعا با تمرکز بیشتری بازی خواهند کرد. این بازی بسیار با اهمیت است و اگر با برد همراه باشد راه صعود ما هموار می‌شود.

وی افزود: در دیدار برابر با هنگ کنگ بازیکنان بعد از مدت‌ها دور هم جمع شده بودند و بازی می‌کردند. طبیعی بود که شاهد ناهماهنگی باشیم، اما از نظر برخی پست‌ها با توجه به اینکه بازیکنان شناخت خوبی از هم دارند می‌توانیم شاهد هماهنگی باشیم به طور مثال در خط دفاع بازیکنانی، چون شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان نسبت به هم شناخت کافی دارند و به همین خاطر فکر می‌کنم تیم ما بتواند در برابر بحرین هماهنگ‌تر ظاهر شود. من فکر می‌کنم هنگ کنگ تیمی نبود که دروازه ما را باز کند، اما در آن بازی بازیکنان کمی ریلکس بازی کردند و این اتفاق رخ داد، اما قطعا در دیدار مقابل بحرین تیم با تمرکز بیشتری بازی خواهد کرد.

تارتار در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: هم کادر فنی و هم بازیکنان شناخت کافی از بحرین دارند. این تیم از نظر فنی به هیچ وجه نمی‌تواند حریف سرسختی برای ما باشد. آن‌ها از شروع بازی از نظر روانی روی بازیکنان ما کار می‌کنند و از نظر ذهنی بازیکنان ما را بر هم می‌زنند. ما باید نسبت به حوادث حاشیه‌ای بی تفاوت باشیم و تلاش کنیم درون زمین آن‌ها را شکست بدهیم. اگر بتوانیم بحرین را در زمین شکست بدهیم جواب همه این کار‌ها را می‌دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید خداراشکر کنیم که بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی داریم و دست کادر فنی از این جهت باز است. الان تنها مسئله‌ای که برای بازیکنان اهمیت دارد صعود به جام جهانی است. تیم کاملا همدل است و قطعا یکی از فاکتور‌های مثبت تیم ملی همین است، چون مربی می‌تواند براساس شیوه بازی حریف بازیکنانش را جابه جا کند و بهترین ترکیب را وارد زمین کند. این نکته بسیار مثبتی است و امیدوارم کادر فنی نهایت استفاده را ببرد و در پایان این رقابت‌ها تیم ملی به مرحله بعد صعود کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار