کد خبر: 1050824
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: استان لرستان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش جوان از لرستان، سید موسی خادمی، امروز(17 خرداد) در سخنانی اظهار داشت: ستاد انتخابات استان در راستای آماده سازی هرچه بیشتر لرستان برای انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد که با حضور فرمانداران و سایر اعضای ستاد انتخابات استان همراه بود . 

استاندار لرستان افزود: بررسی آخرین وضعیت لرستان به لحاظ آماده سازی شرایط برای انتخابات پیش رو از مهمترین محورهای این جلسه بود که بر اساس گزارشات اعلام شده خوشبختانه مشکلی برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: معرفی شعب اخذ رای و شناسایی عوامل اجرایی حاضر در شعب در کنار برگزاری دوره های آموزشی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در استان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

خادمی با بیان اینکه « لرستان آماده برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ » است، افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته تا کنون حکایت از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات دارد و با تمهیدات اندیشیده شده انتخابات خرداد ماه نسبت به ادوار گذشته با تسهیل بیشتری همراه خواهد بود .

استاندار لرستان تاکید کرد: به واسطه شرایط کرونایی اقدامات لازم در زمینه ی افزایش تعداد شعب اخذ رای و تسهیلگری در روش رای گیری صورت گرفته و هم استانی های عزیز می توانند بدون هیچ گونه مشکلی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای حاضر شوند .

وی با اشاره به اهمیت فراهم سازی همه شرایط برای مشارکت مردم استان در تصمیم گیری سیاسی خود، گفت: تمامی امکانات در استان برای برگزاری انتخاباتی سالم مهیا شده و از همه ظرفیت ها برای رفاه هم استانی ها و حضور پرشور آنها در روز انتخابات استفاده خواهد شد .

خادمی با بیان اینکه همگی مسئولیت ویژه در سلامت انتخابات دارند، یادآور شد: تمامی عوامل اجرایی در روز برگزاری انتخابات باید تلاش خود را بر اجرای قانون در شعب اخذ رای متمرکز کنند و با پیشگیری از بروز هرگونه تخلف، استان را در زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه یاری کنند .

استاندار لرستان برای بالابردن امنیت انتخابات خواستار برگزاری جلسات هماهنگی با احزاب شد و خاطرنشان کرد: سلامت عوامل اجرایی به معنای بی طرفی و کنترل حاشیه ها  نقش مهمی در سلامت انتخابات خواهد داشت و فرمانداران باید استثناها را با بهره گیری از تجارب قبلی شناسایی، احصا و مدیریت کنند .

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار