کد خبر: 1050821
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی از برنامه دشمنان برای شکستن رهبری در افکار عمومی همزمان با ایجاد فاصله بین مردم و نظام خبر داد.

مدیر کل اطلاعات استان خراسان رضوی در جمع شوراهای اجتماعی محلات با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار کرد: اطاعت از خدا، پیروی از حق، منصفانه رفتار کردن با مردم، فروخوردن غضب و خشم، قطع وابستگی چه در مقایسه فردی، اجتماعی و ملی از عوامل عزت آفرینی است، امروز صهیونیست‌ها با قلدری کردن نه تنها در چشم دنیا عزیز نشده بلکه در چشم مردم خودشان هم نتوانستند عزیز شوند.

این مقام امنیتی با طرح این پرسش که چرا در هیچ کجای دنیا این همه تبلیغات منفی علیه انتخابات صورت نمی‌گیرد، افزود: آمریکایی‌ها شلاق دست گرفته و به همه کشورها هجوم می‌برند و ادعای‌شان این است که در همه کشورها باید دموکراسی برقرار شود، اما در خصوص ایران دموکراسی را زیر پا له می کنند و مردم را به تحریم صندوق‌های رأی تحریک می‌کنند.

مدیر کل اطلاعات استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که دشمنان ایران اصل اولیه را بر این مبنا قرار می‌دهند که چون مردم مشکل دارند در انتخابات شرکت نمی‌کنند، ادامه داد: مگر در آمریکا مردم مشکلات متعدد ندارند؟ مثلاً در آمریکا فقدان بیمه آن‌قدر دردآور است که رئیس جمهور برای رای آوردن شعار گسترش بیمه را مطرح می کند اما در آن کشور هیچ کس تبلیغ نمی‌کند که مردم رأی ندهند.

این مقام امنیتی افزود: در ایران دموکراسی به این دلیل مورد هدف است که تنها دلیل عزت، قدرت، امنیت و سعادت کشور به حضور مردم و همراهی مردم  است.

عضو شورای تامین خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قدرت، اعتماد و توانمندی و تسلط جمهوری اسلامی، زائیده همراهی مردم است، افزود: امنیت پایدار در گرو ائتلاف مردم و نظام است و اگر این دو از هم جدا شوند نه شرکت در انتخابات و نه‌عدم شرکت در انتخابات، تقویت کننده کشور نخواهد بود.

مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به اینکه امنیت ایران درون‌زاست، افزود: حضور مردمی است که امنیت را تولید می‌کند و این مردم هستند که به نظام امنیت می‌دهند.

این مقام امنیتی گفت: این امنیت در طول چهار سال دوران حکومت ترامپ مورد هجوم پیاپی واقع شده و همه تلاش‌ها از سوی دشمنان انجام شده تا امنیت از بین برود اما ایران از خود آمریکا امن‌تر بوده است.

وی با بیان اینکه فضای تهدید در جمهوری اسلامی با هیچ کشوری دیگری قابل مقایسه نیست، تاکید کرد: اما وجود تهدید درجمهوری اسلامی ایران منجر به ناامنی نشده و ما در برخورد با ریشه‌های ناامنی با کسی تعارف نداریم.

عضو شورای تامین خراسان رضوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امن بودن استان مرزی و پر حاشیه خراسان رضوی برای این است که ما ۷۰ کیلومتر خارج از مرز دشمن را تعقیب و با آن برخورد می‌کنیم، افزود: مردم همچون کوهی در مقابل آمریکا، قوی ایستاده و دشمن می‌خواهد این کوه را از میان بردارد.

وی با اشاره به اینکه عزت، امنیت، ثبات، پیشرفت و… در ایران مردم محور است، افزود: نشانه رفتن انتخابات نشانه رفتن مشارکت مردمی است آن‌ها می‌خواهند مردم شریک نظام نباشند.

وی ادامه داد: ایران در طول ۴۲ سال با وجود جنگ، تهدید، تحریم، فشار و… این همه پیشرفت داشته است چون مردم پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

این مقام امنیتی گفت: ایران دو ابزار قدرت دارد یکی رهبری و دیگری مردم است و دشمنان در تلاش هستند از یک طرف رهبری را در افکار عمومی بشکنند و دیگری اینکه مردم را از مشارکت با نظام دور کنند اما با درایت رهبر انقلاب و با آگاهی و در صحنه بودن مردم از سختی‌ها عبور می‌کنیم.

مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: در انتخابات فردی را انتخاب کنید که با فاسدین مبارزه کند، از دشمن نترسد و جامعه را صالح و به سمت رستگاری هدایت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار