کد خبر: 1050818
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: هم اکنون در هفت محور شریانی و تقاطع پر رفت و آمد و پرتردد شهری از ساعت 17 الی 21 فرهنگ سازی در حال انجام است. این تقاطع ها شامل چهارراه آزادشهر و میلاد، چهار راه مخابرات، چهارراه میدان بار، چهارراه ابوطالب، چهارراه بولوار حر، چهار راه چهار چشمه و تقاطع نجف است.

سید مجتبی منتظری در حاشیه بازدید از کلان پروژه حق تقدم عابر پیاده در چهارراه مخابرات اظهار کرد: کلان پروژه حق تقدم عابر پیاده در سال دوم فعالیت خود(گام چهارم) قرار دارد و دارای دو بخش است که یک بخش توسط معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد با اعتبار 70 میلیارد تومان و بخش دوم که کار فرهنگ سازی است، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر هفت فرهنگسرا به دنبال ارتقای سطح فرهنگ رفتاری شهروندان در رعایت حق تقدم عابر پیاده هستند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: فرهنگ سازی در دو بخش رانندگان و عابران پیاده در حال انجام است. متاسفانه سال گذشته بیش از 56 درصد از جان باختگان حوادث راهنمایی و رانندگی در مشهد عابرین پیاده بودند که در سه ماهه ابتدای امسال شاهد تغییرات جدی در آمار جان باختگان بوده ایم.

منتظری خاطرنشان کرد: هم اکنون در هفت محور شریانی و تقاطع پر رفت و آمد و پرتردد شهری از ساعت 17 الی 21 فرهنگ سازی در حال انجام است. این تقاطع ها شامل چهارراه آزادشهر و میلاد، چهار راه مخابرات، چهارراه میدان بار، چهارراه ابوطالب، چهارراه بولوار حر، چهار راه چهار چشمه و تقاطع نجف است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تداوم این کار در بخش های مختلف شاهد این باشیم در آینده خط عابر پیاده به عنوان خط زندگی بیشتر مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار