کد خبر: 1050811
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح ثامن در محل تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه امام رضا (ع) تا پایان تابستان سال جاری به اتمام برسد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: صفا صبوری دیلمی با یادآوری اینکه تلاش برای اجرای مجموعه پل‌های تقاطع ثامن روی تکمیل پل‌های تامین کننده گردش ترافیکی شرق به جنوب متمرکز شده است، افزود: در حالی که از میان ۳ دستگاه پل طراحی شده جهت تامین دسترسی شرق بزرگراه امام رضا (ع) به جنوب بزرگراه شهید نجفی رستگار، یک دستگاه پل به طول ۲۲۵ متر در سال‌های گذشته اجرا شده است، یک دستگاه پل ۳ دهانه به طول ۱۱۰ متر در مرحله قالب بندی و آرماتور بندی بوده و پیش بینی می‌شود عملیات بتن ریزی عرشه آن طی هفته آتی آغاز شود.

وی سومین پل طراحی شده در امتداد مسیر شرق به جنوب تقاطع ثامن را شامل یک دستگاه پل تک دهانه به طول ۶۰ متر ذکر و اضافه کرد: بتن ریزی عرشه پل مذکور به اتمام رسیده و اجرای اقدامات تکمیلی شامل نصب قرنیز‌ها و بتن ریزی پیش دال جهت برقراری اتصال پل به بزرگراه شهید نجفی رستگار در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ثامن را بالغ بر ۸۸ درصد دانست و در عین حال ابراز امیدواری کرد این تقاطع راهگشای ترافیکی تا پایان تابستان امسال به بهره برداری برسد تا به این ترتیب ارتباط بزرگراه امام رضا (ع) با بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و آزادگان برقرار شود..

شایان ذکر است تقاطع ثامن که در محل تلاقی بزرگراه‌های امام رضا (ع) و شهید نجفی رستگار قرار دارد، دارای ۵ پل روگذر و یک مسیر زیرگذر می‌باشد. پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا (ع) تنها پل این تقاطع غیرهمسطح است که زیر بار ترافیک رفته است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار