کد خبر: 1050705
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از انتخاب آقایان علیرضا اعرافی، حسینعلی سعدی و علی رازینی به عنوان کاندیدا‌های مشترک جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری خبر داد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از انتخاب آقایان علیرضا اعرافی، حسینعلی سعدی و علی رازینی به عنوان کاندیدا‌های مشترک جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری خبر داد.
به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به توافق جامعتین در خصوص انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در حوزه استان تهران گفت: پیش از این، بین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز توافق شد که فهرست تهران متشکل از آقایان اعرافی، سعدی و رجبی باشد، اما با توجه به اینکه شورای محترم نگهبان انتقال آقای رجبی از قم به تهران را مورد موافقت قرار ندادند و از سویی جامعه روحانیت مبارز که پیش‌تر هم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رازینی را به عنوان کاندیدای خود برای عضویت در مجلس خبرگان رهبری معرفی کرده‌بودند، مجدداً مورد تأکید قرار داده‌اند و ایشان در فهرست جامعتین خواهند بود، بنابراین آقایان علیرضا اعرافی، حسینعلی سعدی و علی رازینی کاندیدا‌های مشترک جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در تهران خواهند بود.
مصباحی‌مقدم با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخابات پرشور خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، به معنای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و سبب تقویت این نظام مقدس خواهد بود. اساساً رضایت روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقام معظم رهبری، منوط به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی است. وی یادآور شد: نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و متکی بر رأی و نظر مردم است، بنابراین هر قدر حضور مردم پای صندوق‌های رأی پررنگ‌تر باشد، نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر خواهد بود و رئیس‌جمهور منتخب نیز با قدرت بیشتری کشور را مدیریت خواهد کرد. افزون بر این، اگر قدرت رئیس‌جمهور منتخب مبتنی بر حضور حداکثری مردم باشد، یقیناً می‌تواند بر قدرت جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی نیز تأثیرگذار باشد، بنابراین درخواست جامعه روحانیت مبارز از آحاد ملت ایران که دل در گرو آرمان‌های ملی و اعتقادی و اعتلا و پیشرفت کشورمان دارند این است که با حضور حداکثری خود در این انتخابات شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار