کد خبر: 1050639
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: شهدای مدافع حرم در حساس‌ترین شرایط با پیروی از ولایت در میدان نبرد حاضر شدند. مهمترین شاخصه رفتاری شهدای مدافع حرم ولایتمداری و بصیرت است که آنها را در تاریخ ماندگار کرده است.
آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: شهدای مدافع حرم در حساس‌ترین شرایط با پیروی از ولایت در میدان نبرد حاضر شدند. مهمترین شاخصه رفتاری شهدای مدافع حرم ولایتمداری و بصیرت است که آنها را در تاریخ ماندگار کرده است.

 آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در دیدار با خانواده معظم سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» گفت: شهدای مدافع حرم بزرگترین توفیق الهی را کسب کردند و غرق در نعمات الهی شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بسیاری از نعمات الهی برای بشریت را جاری کرد و همین که جوانانی با شور اشتیاق برای مقابله با دشمنان در عرصه های مختلف می شتابند برگرفته از مکتب انقلاب اسلامیو علاوه بر اینکه یک نعمت بزرگ الهی است یک معجزه نیز محسوب می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با مجاهدت ها و جانفشانی خود نورانیت را در جامعه ایجاد می کنند و وجود شهدا در انقلاب اسلامی همواره موجب جاری شدن نعمات زیادی برای ملت می شود.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در حساس ترین شرایط با پیروی از ولایت و با انگیزه ای الهی در میدان نبرد حاضر شدند و درخشیدند،گفت: مهمترین شاخصه رفتاری شهدای مدافع حرم ولایتمداری و بصیرت است که آنها را در تاریخ ماندگار کرده است.

دری نجف آبادی افزود: شهدای مدافع حرم و خانواده های آنها حق بزرگی بر گردن ملت ایران و ملت های منطقه دارند چراکه این عزیزان بسیاری از تهدیدات را از جامعه اسلامی دور کردند.

وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم بزرگترین افتخار ملت ایران محسوب می شوند و همچون ستاره ای در نگاه ملت ایران می درخشند و ملتی که برای آنها شهادت و روحیه شهادت طلبی افتخار باشد قطعا شکست نخواهند خورد و قله های بلند افتخار و سعادت را فتح خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: شهدای مدافع حرم الگوی واقعی ملت ایران و جوانان هستند چراکه در برابر انجام تکلیف و دفاع از کشور جانشان را کف دست گرفتند و این یک عظمت مجسم است.

وی خاطر نشان کرد: سلام و درود خداوند را بر همه شهدای انقلاب اسلامی و خصوصا شهدای مدافع حرم و سردار شهید «سعید مجیدی» می فرستیم، ان شاء الله خداوند متعال این شهید عزیز را با پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و همه اولیای خدا محشور کند و به خانواده معظم شهید اجر و به قلوبشان آرامش، سکینه و امید عنایت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار