کد خبر: 1050606
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:
دکتر "محمدرضا حبیبی" با بیان اینکه نیروهای انتظامی در خط مقدم تامین امنیت انتخابات قرار دارند از تعامل مسئولان قضائی و انتظامی برای زمینه سازی حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،در حاشیه نشست تعاملی مسئولان قضائی و انتظامی استان اصفهان رئیس کل دادگستری استان گفت: با توجه به نوع همکاری که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با هم دارند جلسات دوره ای را در خصوص موضوعات مختلف برگزار می کنند.

وی افزود:  جلسه امروز با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم  به موضوع تامین امنیت انتخابات اختصاص داشت و با توجه به اینکه نیروهای انتظامی در خط مقدم تامین امنیت انتخابات هستند برنامه ریزی شد تا بتوانند این عزیزان با حمایت و پشتوانه خوب مسئولان قضائی وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان حضور مردم در پای صندوق های رای را بسیار سرنوشت ساز عنوان کرد و اظهار داشت: به همین خاطر  می طلبد که زمینه امنیت و آرامش در جامعه فراهم شود تا مردم عزیز با خیال راحت بتوانند در این انتخابات شرکت کنند.

 وی در خصوص تبلیغات ستاد های انتخاباتی نیز گفت: تبلیغات  در عین اینکه پرشور بودن  بایستی در چارچوب قوانین باشند و به بهانه تبلیغات زمینه توهین، تخریب و نا امنی ایجاد نشود.

حبیبی در خصوص امنیت شعب اخذ ری در روز انتخابات 28 خرداد نیز گفت: در این خصوص  طرح های خوبی از سوی مسئولان انتظامی  تهیه شده و ما هم تاکید کردیم به همه دادستان ها در سطح استان که حتماً در اجرای صحیح این طرح ها حمایت قضائی را از نیروهای انتظامی داشته باشند تا انشاء الله شاهد یکی از امن ترین انتخابات در استان باشیم.

وی با بیان اینکه  فرماندهی انتظامی استان در کنترل و پیشگیری از جرایم بسیار موفق عمل کرده است گفت: به حمد الله مشکل امنیتی خاصی تا کنون در سطح استان نداشتیم و امیدواریم که با همین آرامشی که در استان حاکم است به سمت انتخابات برویم.

حبیبی با هشدار به کسانی که در فضای مجازی اقدام به توهین و تخریب علیه نامزدها می کنند گفت: انتخابات مسابقه خدمت به مردم است و بحمد الله مردم ما هم به آن بلوغ فکری و سیاسی رسیده اند و تشخیص می دهند که چه کسی با هدف خدمت به میدان می آید و چه کسی به دنبال اغراض دیگر است.

بسیج تمام امکانات و توان پلیس برای تامین امنیت انتخابات

گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه براساس قانون مسئولیت مهم و خطیر تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی  است از بسیج تمام امکانات و توان این فرماندهی برای تامین امنیت انتخابات روز 28 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار" محمدرضا میرحیدری" در نشست تعاملی مسئولان قضائی و انتظامی که صبح امروز به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد گفت: با توجه به اینکه مسئولیت مهم تامین امنیت انتخابات برعهده پلیس و دستگاه های امنیتی است  در این خصوص نشستی تعاملی بین مسئولان دستگاه قضائی  و فرماندهان  انتظامی استان برگزار شد تا بتوانیم انشا ء الله با تمام توان خود و با تعامل لازم این ماموریت خطیر و مهم  پیش رو را انجام دهیم.

وی بابیان اینکه بحمد الله در سطح استان شرایط بسیار خوبی را ازنظر کنترل جرایم شاهد هستیم : بسیج تمام امکات و توان پلیس استان برای تامین امنیت انتخابات بکار گرفته شده و با همدلی و هم افزایی که بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی شکل گرفته شاهد زمینه ای فراهم یافته تا مردم با آرامش و امنیت کامل در شعب اخذ رای حضور یابند.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: جا دارد تا از مردم عزیز و بزرگوار استان تشکر کنم که نقش اساسی را در پایداری امنیت استان داشتند و امروز با همکاری و مشارکت خوب آنان شاهد کاهش وقوع جرایم در سطح استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه همه ما مکلف هستیم تا زمینه لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم  افزود: توصیه من به ستادهای انتخاباتی و هواداران نامزدها این است که  توجه لازم  را نسبت به چارچوب ها و ضوابط قانونی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار