کد خبر: 1050565
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: اصلاح طلبان در بحث انتخابات نباید به جای قانون محوری، خود محوری را در دستورکار خود قرار دهند و هر جا که عملکرد شورای نگهبان به نفعشان باشد از آن حمایت و هر جا به نفعشان نباشد از آن انتقاد کنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح طلبان به دنبال عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیدا‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیدا‌ها موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد، گفت: ما برای تشخیص شورای نگهبان در بحث احراز یا عدم احراز صلاحیت کاندیدا‌ها احترام قائلیم و از شورای نگهبان در این باره دفاع می‌کنیم.

وی افزود: چگونه است زمانی که کاندیدا‌ها اصلاح طلبان صلاحیت‌شان به تایید شورای نگهبان می‌رسید و در انتخابات حضور داشتند شورای نگهبان خوب بود، اما از زمانی که صلاحیت تعدادی از کاندیدا‌های آن‌ها برای شورای نگهبان احراز نمی‌شود، شورا نگهبان خوب نیست.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه اصلاح طلبان عنوان کنند هرچه برای ما مطلوب باشد، خوب است و هرچه برای ما مطلوب نباشد، بد است؛ در واقع این رفتار انحصارطلبی است و ما می‌بینیم که اصلاح طلبان به جای قانون‌محوری، خودمحوری را در دستورکار خود قرار داده‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: در دوره‌هایی از انتخابات وقتی کاندیدا‌های اصلاح طلبان تایید صلاحیت شده و حتی رئیس جمهور می‌شوند، این انتخابات از نظر اصلاح طلبان خوب بوده و انتخابات به صورت قانونی برگزار شده، اما زمانی که صلاحیت کاندیدایشان احراز نمی‌شود، زبان به اعتراض باز کنند.

وی افزود: واقعیت امر این است که این شورای نگهبان همان شورای نگهبانی است که حسن روحانی و سید محمد خاتمی را تایید صلاحیت کرد و آن‌ها هر کدام ۸ سال در این مملکت رئیس جمهور بودند و همان شورای نگهبان، امروز صلاحیت کاندیدای مطلوب اصلاح طلبان برایش احراز نشده است.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که مردم از سیاسی‌کاری‌ها خسته شده‌اند البته به این هیاهو‌ها توجهی هم ندارند و بدون توجه به این هیاهو‌ها کاندیدای موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: مردم بدون توجه به اینکه فلان کاندیدا مربوط به کدام گروه سیاسی است، با توجه به برنامه و سابقه کاری وی رأی می‌دهند و کاری به هیاهو‌های سیاسی ندارند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار