کد خبر: 1050564
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده است تاکید کرد که دیدارهایش با مقامات آمریکایی برای امنیت اسرائیل مفید خواهد بود.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به آمریکا سفر کرده است میگوید که سفرم به واشنگتن برای امنیت اسرائیل کوتاه و مفید خواهد بود.

در حالیکه گزارش‌ها از تشکیل کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به رهبری یائیر لاپید و نفتالی بنت حمایت دارد گانتز افزود: پس از بازگشت از واشنگتن من یک دولت تغییر تشکیل خواهم داد که برای اتحاد جامعه صهیونیستی موثر خواهد بود.

منابع صهیونیستی، چهارشنبه گزارش داده بودند که وزیر جنگ این رژیم توافقی جهت ائتلاف با «یائیر لاپید» رئیس حزب «یش عتید» و مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی امضاء کرده است.

پیش از این سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران رایزنی خواهند کرد.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون تصریح کرده که «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه میزبان «بنی گانتز»، وزیر جنگ اسرائیل خواهد بود.

کربی درباره مسائلی که در این دیدار درباره آن‌ها گفتگو خواهد شد گفت: «از جمله مسائلی که آن‌ها درباره‌اش رایزنی خواهند کرد مسائل امنیتی منطقه خواهد بود.»

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار