کد خبر: 1050423
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
دکتر عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مراسم افتتاح ستاد مردمی "ایران من"
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد مردمی "ایران من" حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی گفت: انتخابات پیش رو یک جنگ روانی است...

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با در مراسم افتتاح ستاد مردمی "ایران من" حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی گفت: انتخابات پیش رو یک جنگ روانی است که برای پیروزی در آن باید قواعد بازی را شناخت و زمین بازی را به حریف واگذار نکرد.

 

دکتر محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ستاد مردمی "ایران من" حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی، با حضور در دفتر مرکزی این ستاد با فعالان این ستاد دیدار و از فعاليت هاي آنان بازدید کرد.

دکتر عباس زاده در این دیدار با بیان اینکه در جنگ روانی راه افتاده باید مراقب عوض شدن جای سوال کننده و پاسخ دهنده بود، گفت: انتخابات یعنی دولت مستقر در مورد عملکردش توضیح داده و از آن دفاع کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز همه چیز عوض شده و با یک جنگ روانی این مردم و کاندیداهای دیگر هستند که باید به دولت و تمام اشتباهاتش جواب بدهند، ادامه داد: در یک بازی باید یا قواعد بازي دست شما باشد یا میدان. اگر هم قواعد بازی و هم میدان بازی در دست رقیب باشد حتما محکوم به باخت خواهید بود اگر هر دوی آنها در دست شما باشد، برد حقتان است.

وی تصریح کرد: باید دید کاندیدای اصلح کیست و چرا وارد میدان شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطمئنم آقای رییسی به دنبال قدرت نیست، گفت: وقتی ایشان در آستان قدس رضوي حضور داشتند به هیچ عنوان تمایلی برای گرفتن پست در قوه قضاییه از خود نشان ندادند اما با تاکید مقام معظم رهبری این سمت را پذیرفتند. در حال حاضر هم با نوع رفتار و تبلیغات و صحبت هایشان معلوم است که برای اصلاح امور و سامان دادن به وضع موجود وارد میدان شده اند.

دکتر عباس زاده گریزی هم به عملکرد اعضای ستاد مردمی "ایران من" زده و با بیان اینکه مطمئنم این ستاد با برنامه ترین و فعال ترین ستاد در جهت حمایت از آیت الله رییسی است، ادامه داد: با شناختی که از اعضا و فعالان این ستاد دارم می دانم کسی زنبیلی برای گرفتن قدرت و سمت و امتیاز نیاورده است. بچه های بی ریا و دلسوزی که هر کدامشان وزنه ای در فعالیت های سیاسی هستند، با یک برنامه ریزی درست و مدون به دنبال ایجاد شور و حال انتخاباتی در میان اقشار مختلف جامعه دور هم جمع شده اند.

به گفته اين مسئول، اگر جنگ رواني راه افتاده مديريت نشود، طرف مقابل بدون پاسخگويي در مورد عملکرد ضعيف و شرايط سختي که براي مردم به وجود آورده است، طلبکارانه خود را مهره برتر معرفي کرده و از پاسخگويي طفره خواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار