کد خبر: 1050304
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه موضوع انتقال محمدرضا اخباری به تیم تراکتور و بازگشتش به تیم ملی بغرنج نبوده است، گفت: منطقی نبود قبل از اعزام به بحرین بازی تدارکاتی انجام بدهیم.
دراگان اسکوچیچ درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: روز‌های خوبی گذراندیم. ایده‌ها و سیستم‌های جدیدی را با بچه‌ها امتحان کردیم. خبر خوب این بود که مصدومیت جدی نداشتیم.

وی در خصوص شرایط تمرینی در جزیره کیش تاکید کرد: دست اندرکاران این زمین تلاش قابل ستایشی انجام داده بودند و مشکل پروژکتور را هم حل کرده بودند. از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اعلام لیست ۲۳ نفره یادآور شد: مشکلی با اینکه تعداد بازیکنان را بیش از لیست ببریم نداریم، ولی چون اوضاع غیر قابل پیش بینی است احتمالاً چند بازیکن بیشتر می‌بریم و بر اساس اتفاقاتی که رخ می‌دهد لیست را اعلام می‌کنیم. بازیکن دیگری به این لیست اضافه نخواهد شد. کمااینکه برنامه ویزا برای چند بازیکن را فراهم کرده‌ایم تا اگر مشکلی پیش آمد آن‌ها را اضافه کنیم. مطمئنم تیمی که داریم به قدری خوب هست که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

اسکوچیچ در خصوص همراهی محمدرضا اخباری با تیم تراکتور در میانه اردوی تیم ملی و بازگشت دوباره اش به جزیره کیش، اظهار کرد: خیلی‌ها سعی می‌کنند این موضوع را بزرگ و بغرنج جلوه بدهند. یکشنبه و دوشنبه فیفادی نبود و ما نمی‌توانستیم قانونی بازیکنان را بگیریم و در اختیار داشته باشیم.

وی درباره عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی گفت: برخلاف سایر تیم‌ها باید چهار بازی (در مرحله انتخابی جام جهانی در بحرین) انجام بدهیم. منطقی نبود در این آب و هوا یک بازی اضافه‌تر انجام بدهیم که خستگی تجمعی ایجاد می‌کند. این یک تصمیم منطقی بود و ارتباطی به فدراسیون نداشت. نیازی نبود خودمان فشار بیشتری روی خودمان ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم. قبلاً مشکلاتی بوده، ولی تمرکزمان را حفظ کردیم. می‌دانیم آدم‌های زیادی از ما پشتیبانی می‌کنند.

اسکوچیچ در پایان گفت: تیم خوبی داریم. به همه قول می‌دهم بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم. مطمئنم شما از تلویزیون همراه ما هستید و حمایت می‌کنید. قول می‌دهم با بهترین عملکرد بازخواهیم گشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار