کد خبر: 1050289
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
کشکولی، به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب نتیجه حضور مردم در صحنه های انقلاب است.

به گزارش جوان از لرستان، سردارمرتضی کشکولی، امرزو(11خرداد)، در نشست روشنگری انتخابات در شهرستان سلسله اظهارداشت: حاکمیت حکومت اسلامی چیزی جز حضور و اراده مردم نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه حضور مشارکتی مردم در انقلاب اسلامی به وجود آمد، افزود: رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی با مشارکت و حضور مردم نابود شد.

وی دستاوردهای انقلاب را نتیجه حضور مردم در همه صحنه‌ها دانست و ادامه داد: امروز باید اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور به خوبی تبیین شود و دستاوردهای انقلاب را بازگو کرد.

کشکولی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین کشورهای جهان است، بیان کرد: علت این اقتدار عدم وابستگی به هیچ ائتلاف سیاسی و وابسته بودن به مردم کشور خود است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند انتخابات جمهوری اسلامی را مهندسی جلوه دهند، خاطرنشان کرد: با صیانت از مردم و بصیرت افزایی در جامعه باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از مردم به عنوان صاحبان اصلی حکومت یاد کرد و بیان داشت: مردم با حضوری آگاهانه پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب خواهد زد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار