کد خبر: 1050181
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
موسوی نژاد رییس ستاد مرکزی خیزش های مردمی آیت‌الله رییسی
اولین نشست خبری ستاد مرکزی خیزش های مردمی آیت‌الله رییسی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد، رییس این ستاد و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد رییس ستاد مرکزی خیزش های  مردمی  آیت الله سید ابراهیم رییسی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه این ستاد در همه استان‌ها به صورت فراگیر شروع بکار کرده  و از حضور داوطلبانه افراد دلسوز و آرمانگرا از همه طیف ها و سلیقه های سیاسی استقبال می کند، گفت: مهم ترین رسالت این ستاد حتی بعد از تشکیل دولت عدالتخواه ، تحول گرا و مردمی آیت الله ریسی مطالبه گری برای تحقق شعارهای انتخاباتی خواهد بود.

به گفته موسوی نژاد ، استفاده از ظرفیت های متخصصین و اقشار مدافع ارزشهای انقلابی ، تبلیغات سالم، بدون اسراف و تبذیر، رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات و پرهیز از سیاه نمایی وتخریب شخصیت سایر کاندیداها از اصول این ستاد مردمی می باشد.

وی در مورد نگاه رییس جمهور به نحوه جذب نیرو در ادارات و توجه به شایسته سالاری گفت: آقای رییسی در مدت حضور خود در قوه قضاییه نشان داده اند که مصمم به رفع تبعیض در استخدام نیروهای دولتی هستند و جذب نیروی اداری در کشور باید براساس شایستگی باشد. شایستگی شاخص‌های مشخصی دارد که باید در دسترس همه قرار گیرد تا مدیران و مسئولان مطابق آنها انتخاب شوند نه اینکه استخدام ها براساس جناح‌های سیاسی یا روابط فامیلی و قوم و قبیله ای باشد.

این مسئول ادامه داد: وضعیت نیروهای موجود باید ساماندهی شود زیرا اکنون شرایط استخدام، پرداخت حقوق و انواع و اقسام جذب نیرو متفاوت است بنابراین باید عدالت در جذب، پرداخت و به کارگیری ایجاد شود.

رییس ستاد مرکزی خیزش های  مردمی  آیت الله سید ابراهیم رییسی در مورد اولین اقدام آقای رییسی بعد از انتخاب به عنوان رییس جمهور گفت: همانطور که خودشان بارها اعلام کرده اند، در اولین روز مشغول به کارشان یک اقدام سلبی و یک اقدام ایجابی خواهند داشت. درباره اقدام سلبی باید گفت، پایان روابط فساد انگیز و جریان رانت‌خواری در همه حوزه ها به همه دستگاه ها ابلاغ خواهد شد. درباره اقدام ایجابی نیز آغاز مسکن سازی در کشور را خواهیم داشت زیرا اگر مساله مهم مسکن حل شود دیگر مشکل ازدواج و بسیاری از دغدغه ها کاهش می یابد.

موسوی نژاد در مورد اقدامات دولت برای ایجاد اشتغال پایدار تصریح کرد: اشتغال از نگرانی های جوانان است و باید از ظرفیت های خالی کشور استفاده شود. اقای رییسی در همه سفرهای استانی به واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای تعطیل شده سر زده اند و اعتقاد دارند این واحدها امکان راه اندازی مجدد را دارد و اعلام شده که قوه قضاییه بیش از دو هزار واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را احیا کرده است. مطمئنم آقای رییسی تاکید دارند اقتصاد فضای مجازی فعال شود همچنین با توجه به وجود سه هزار کیلومتر ارتباط با دریا می توان اقتصاد دریا را فعال کرد. در دولت آینده، ایجاد اشتغال فقط در حوزه کشاورزی و صنعت نیست و می‌توان در حوزه خدمات هم اشتغال ایجاد کرد.

وی در رابطه با نقش جوانان در خلق ثروت نیز گفت: در ارتباط با شرکت های دانش بنیان می توان دید که اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که باید دنبال کرد.

موسوی نژاد گریزی به مسائل فرهنگی دولت آینده زده و گفت: ایران از فرهنگ و تمدن غنی برخوردار است و کشورهای دنیا ایران را به عنوان کشوری فرهنگی می شناسند. می توان با کشورهای منطقه تبادلات فرهنگی خوبی داشت که در این رابطه جوانان می توانند نقش آفرین باشند. امروز جریان تهاجم فرهنگی می خواهد افراد را از هویت شان جدا کند این در حالی است که هویت ایرانی و اسلامی ما باید همواره مورد توجه باشد.

موسوی نژاد با بیان اینکه صنعت گردشگری می تواند حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و تبادلات فرهنگی و بین المللی را فعال کند زیرا این بخش ثروت آفرین است، ادامه داد: توریست زیارتی، توریسم درمانی و حوزه های دیگر می تواند به عنوان حوزه اثرگذار در اقتصاد کشور توسعه یابد.

این مسئول درباره برنامه های دولت برای جانبازان نیز تاکید کرد: وظیفه دولت نسبت به جانبازان ویژه است زیرا اینها مشکلات درمانی، عاطفی و مسائل اقتصادی دارند و در دولت مردمی حتما نگاه ویژه ای به جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی خواهد شد.

 

 

 

رییس ستاد مرکزی خیزش های  مردمی  آیت الله سید ابراهیم رییسی با اشاره به زیرساخت شبکه ملی اطلاعات گفت: این مساله مهمی است و می تواند نه تنها برای دولت الکترونیک که برای دولت هوشمند برنامه ریزی شود هرچند اکنون باید از تشکیل دولت الکترونیک گذر می کردیم که عقب هستیم.

وی با تاکید بر راه اندازی اینترنت تخصصی ادامه داد: باید اینترنت تخصصی ایجاد کنیم و در کنار اینترنت عمومی افرادی از جمله پژوهشگران و استادان و دانشجویان دارای اینترنت تخصصی باشند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین سراج پور شوشتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
درود به شرف مردان عدالت خواه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار