کد خبر: 1050094
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی:
جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت:با محدودیت تردد سفرهای بین استانی، مردم به سفرهای بین شهری همچون سفر به مناطق تفرجگاهی که اعمال قانونی برای آنان در نظر گرفته نشده، میل پیدا می‌کنند که شاهد ترافیک سنگین در محورهای مشهد و چناران، سه‌راه فردوسی، مشهد، کلات و ازدحام جمعیت در مکان‌های تفرجگاهی هستیم.

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد در خصوص جزئیات محدودیت تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد اظهار کرد: جزئیات محدودیت تعطیلات نیمه خرداد هنوز به پلیس‌راه خراسان رضوی ابلاغ نشده، اما از ۱۱ تا ۱۷ خرداد محدودیت مطلق تردد بین شهری اعمال خواهد شد.

وی افزود:تمام شهرها با هر وضعیت رنگ بندی شامل این طرح خواهند شد، اما هنوز میزان اعمال قانون خودروهای مختلف به ما ابلاغ نشده است.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص تاثیر اعمال محدودیت تردد بین شهری در ایام تعطیلات خاطرنشان کرد: با اعمال محدودیت سفرهای بین شهری، همانند طرح محدودیت تردد در تعطیلات عید سعید فطر، سفرهای برون استانی و بین شهری به شدت کاهش پیدا می‌کند.

قانعی‌نژاد گفت: با محدودیت تردد سفرهای بین استانی، مردم به سفرهای بین شهری همچون سفر به مناطق تفرجگاهی اطراف مشهد همچون اخلمد، گلمکان، جاده کلات، سد طرق، منطقه خلج و... میل پیدا می‌کنند که شاهد ترافیک سنگین در محورهای مشهد و چناران، سه‌راه فردوسی و مشهد و کلات و ازدحام جمعیت در این مکان‌های تفرجگاهی هستیم که اعمال قانونی برای آنان در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد:خروج از شهرها را به دلیل تردد مردم، ساکنان روستاهای اطراف مشهد و شهرهای بزرگ نمی‌توان ممنوع اعلام کرد مگر این که همانند ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ممنوعیت تردد از درب منزل اجرا شود که این اتفاق نیز برای یک بازه چند روزه غیرممکن است.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص میزان اعمال قانون صورت گرفته در ماه گذشته، تصریح کرد: ۱۵ هزار و ۸۱۵ خودروی غیربومی در اردیبهشت ماه، ۲۸۸۵ خودرو در تعطیلات عید سعید فطر و ۱۹۳۹ خودرو نیز در هفته اول خرداد ماه به دلیل ورود به شهرهای بومی خراسان رضوی مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار