کد خبر: 1050059
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برگزاری جلسه نهایی با مدیران تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه ۱۰ هزار راننده تاکسی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد روشنی در مورد آخرین وضعیت رایزنی شهرداری تهران و سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی تهران، گفت: تاکنون ۴ جلسه فی مابین مسئولان تامین اجتماعی و شهرداری تهران با حضور نیکزاد نایب رئیس مجلس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه گذشته جلسه‌ای با حضور نیکزاد با مدیران سازمان تامین اجتماعی داشتیم و از آن‌ها خواستیم که تکلیف این موضوع را مشخص کنند، افزود: به آن‌ها گفتیم اگر می‌توانند بیمه رانندگان تاکسی را درست کنند وگرنه به ما و رانندگان وعده ندهند که خوشبختانه بازخورد‌های خوب و مثبتی دریافت کردیم.

روشنی با بیان اینکه چندی پیش لیست رانندگان قدیمی که از چرخه تاکسیرانی خارج شدند برای قطع بیمه و همچنین لیست رانندگانی که باید بیمه شان برقرار شود را به درخواست تامین اجتماعی به آن‌ها دادیم، گفت: ۱۰ هزار راننده تاکسی در تهران طی این چندین سال از چرخه تاکسرانی خارج و باید بیمه شان با رانندگان جدید جابجا شود و این بار مالی ندارد.

وی افزود: مدیران تامین اجتماعی با ما تماس گرفته و جلسه‌ای را برای نهایی کردن کار‌ها برای فردا (سه شنبه) نهایی کردند و حالا چشم امید ما و ۱۰ هزار راننده تاکسی به جلسه فردا است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار