کد خبر: 1050057
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

مهندس نصرآبادی در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه قزوین تاکید برنظم وپیگیری امور وتداوم خدمات رسانی به مردم گفت : ۴۷ پروژه ی تلفن ثابت استان که به مناسبت حضور مقام محترم وزارت طراحی شده بود ، با همت جهادگرانه ی کارکنان مخابرات ، بیش از ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مدت زمان بسیار اندکی موردبهره برداری قرارخواهد گرفت ، که بهره برداری ازاین پروژه هامی تواند در کمیت وکیفیت خدمات مخابراتی ورضایت شهروندان اثرگذار باشد.
مدیرمخابرات منطقه قزوین درادامه باتوجه به افزایش هزینه ها ی تجهیزات مخابراتی ازمدیران درخواست کرد با اقدامات اصلاحی وبرآوردهای صحیح ومنطقی درکنترل هزینه ها سهیم باشند.
محمدرضا نصرآبادی با بیان این که هر تحول و تغييري نيازمند دستيابي به ابزار و اداوات ارتباطات پيشرفته مي باشد، افزود: رضایتمندی مشتریان اولین اولویت خدمت رسانی در مخابرات از گذشته تاکنون بوده است و در همین راستا باید با ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف، به صورت کامل پاسخگوی نیاز حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان باشیم.
مدیر مخابرات با توجه به اینکه کلیه ارتباطات زیر ساخت اصلی استان بر بسترفیبر نوری است،بیان داشت :در استان قزوین در زمینه توسعه تلفن ثابت ، پروژه های اولویت دارتعریف کرده ایم، که با توجه به نیازهای آموزشی مردم ، ارائه ی سرویس Adsl بر روی این پروژه ها،می تواند در حل مشکلات آموزشی مردم موثر باشد.
وی در ادامه ازمدیران حوزه های تجاری و شبکه درخواست کرد تا با برنامه ریزی مدون و بررسی ساختارهای شبکه ، نسبت به انجام به موقع و موثر برنامه ی ابلاغی از سوی مخابرات ایران ، اقدامات لازم ، انجام گردد.
در ادامه ی اين نشست ، مدیران به ارائه گزارش ها و نقطه نظرات وپیشنهادات خود درحوزه های گوناگون پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر