کد خبر: 1049991
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

مردي كه با عصاي سفيد در حال عبور از مقابل خانه مسئول عمراني حرم امامزاده صالح بود وي را با شليك گلوله به قتل رساند و از محل متواري شد.
به گزارش جوان، ساعت حدود 8‌صبح روز يك‌شنبه 9‌خرداد مأموران كلانتري‌‌101 تجريش با تماس تلفني شهروندي از حادثه خونين تيراندازي در خيابان رمضاني نزديكي خيابان دزاشيب در شمال تهران با خبر و راهي محل شدند.
مأموران پليس در محل حادثه نزديكي ساختمان پلاك‌11 دريافتند لحظاتي قبل مرد ناشناسي مقابل ساختمان به يكي از اهالي ساختمان تيراندازي كرده و با خودرواش از محل گريخته است.
همچنين مشخص شد مرد زخمي براي درمان به بيمارستان تجريش منتقل شده است. سپس مأموران پليس براي ادامه تحقيقات به بيمارستان رفتند كه تيم پزشكي اعلام كرد مرد زخمي بر اثر شدت خونريزي داخل اتاق عمل به كام مرگ رفته‌است. با اعلام اين خبر قاضي رحيم دشتبان، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي در محل تحقيقات خود را آغاز كردند. بررسي‌هاي تيم جنايي نشان داد مقتول مهندس سعید طاهري، مسئول عمراني امامزاده صالح است كه با شليك سه گلوله به قتل مي‌رسد.
قاتلي با عصاي سفيد
مأموران پليس در نخستين گام دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه را بررسي كردند كه نشان مي‌داد لحظاتي قبل از حادثه مرد ناشناسي که ماسك بهداشتي به صورت و با لباس مبدل و عصاي نابينایان در دست داشته در نزديكي خانه مقتول كمين كرده‌است تا اينكه مهندس طاهري از خانه بيرون مي‌آيد. در اين لحظه مرد نابينا همراه عصايش به طرف او مي‌رود و ناگهان اسلحه كلتي را از جيبش بيرون مي‌آورد و به سوي وي شليك مي‌كند. در حالي كه مرد زخمي مقابل خانه‌اش خونين نقش بر زمين مي‌شود، مرد تيرانداز به سرعت سوار خودروي سواري‌اش مي‌شود و از محل فرار مي‌كند.
مأموران پليس در بررسي‌هاي بعدي دوربين‌هاي اطراف محل حادثه دريافتند قاتل پس از فرار خودرواش را در نزديكي پارك جمشيديه نگه مي‌دارد و با بيرون آوردن لباس‌هاي مبدل و پوشيدن لباس‌هاي ديگر‌ به فرارش ادامه مي‌دهد.
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشكي قانوني مأموران دست به تحقيقات ميداني زدند كه مشخص شد وي با كسي اختلاف نداشته است.
همچنين خانواده مقتول در تحقيقات پليسي اعلام كردند كه مهندس طاهري با كسي اختلاف نداشته است‌.
آقاي حسيني، معاون امور خدام حرم امامزاده صالح درباره مقتول گفت: مهندس طاهري از خدام رسمي آستان مقدس امامزاده صالح تجريش‌(ع) بود. او حدود ۴۵‌سال سن داشت و از فعالان بسيج در منطقه بود . یکی از کارکنان حرم هم گفت که سعید دختری نوجوان و پسری جوان داشت. همسرش دکترای روانشناسی دارد. وی گفت: عاملان حادثه سه نفر بودندکه سعید را ابتدا با ضربه چاقو مجروح و سپس با شلیک گلوله به قتل رساندند.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه مأموران پليس در تلاشند تا قاتل فراري را دستگير و راز اين قتل را بر ملا كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار