کد خبر: 1049943
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

رئيس دانشگاه فرهنگيان بوشهر از برگزاري كنگره شهداي دانشجو معلم در اين استان خبرداد.
اكبر مولايي رئيس دانشگاه فرهنگيان بوشهر در جمع مسئولان و دانشجو معلمان دست‌اندركار كنگره شهداي دانشجو معلم استان بوشهر گفت: در نشستي كه با دانشجومعلمان متولي این كنگره در استان داشتيم. بنابر اين شد كه اين كنگره با يك رويكرد جديد و مبتني بر اثرگذاري بر جامعه هدف برگزار شود.
وي افزود: دليل اين مهم نيز اين است كه جامعه هدف ما ۱۸۰۰ دانشجو معلمي است كه در طي دو، سه سال آينده كار معلمي را آغاز می‌كنند.
رئيس دانشگاه فرهنگيان استان بوشهر تصريح كرد: دانشجومعلماني كه قرار است تربيت فرزندان ما را بر عهده داشته باشند و تربيت و پرورش فرزندان ما بدون استعانت و ياري گرفتن از درس‌هايي كه شهدا به ما دادند، ميسر نخواهد بود. مولايي گفت: از همه مي‌خواهيم كه كنگره شهداي تربيت معلم را به عنوان مهم‌ترين كار فرهنگي در حوزه تربيت معلم اين استان در دو سال آينده قلمداد كنند و با راهنمايي و مساعدت همه حاضرين در اين نشست اين كار ارزشمند را انجام دهيم. وي خاطرنشان كرد: دانشگاه فرهنگيان آمادگي دارد كه اين بستر را تا جايي كه امكان دارد با رهنمودهاي شما آماده كند تا بتوانيم كنگره بسيار موفقي داشته و به دنبال اين باشيم كه دوباره هم وامدار شهدا باشيم و آموزه‌هاي شهدا را در زندگي كاري و روزمره دانشجو معلمان به كار گيريم. مسئول ناحيه بسيج دانشجويي استان بوشهر نيز در اين آیين گفت: از سال ۹۲ در ناحيه بسيج دانشجويي استان كاري با موضوع شهداي دانشجو آغاز و در اين راستا ۴۵ شهيد دانشجو شناسايي شد.
عبدالرضا حكيمي افزود: تا قبل از اين هيچ اطلاعاتي در مورد اين شهدا در دسترس نبود و در سال ۹۳ كه نخستين كنگره شهداي استان برگزار شد، ۴۷ شهيد دانشجو شناسایی شده بود که تعداد این شهدا در دومین کنگره در سال ۹۶ به ۵۶ شهيد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار