کد خبر: 1049881
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت روی بیاورد، تل آویو را موشک باران خواهیم کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در جشنواره جهاد اسلامی در شهر غزه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت در جنگ ۱۲ روزه غزه، تاکید کرد: هر زمان رژیم صهیونیستی دست به ترور رهبران و مجاهدان فلسطینی بزند، همان لحظه تل آویو را هدف حمله راکتی قرار خواهیم داد.

النخاله گفت که جهاد اسلامی به مقاومت در برابر رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد و تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین، تحت هیچ شرایطی و به رغم تمامی جانفشانی ها دست از مبارزه نخواهد کشید.

وی تصریح کرد که وحدت ملت و مقاومت فلسطین مهم‌ترین راه برای بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین است و مادامی که اشغالگری در فلسطین ادامه داشته باشد، منطقه و جهان رنگ صلح و آرامش را به خود نخواهد دید.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که قدس حتی با گذشت زمان نیز همچنان در راس اولویت‌های فلسطینیان و مایه آرامش قلب‌های آنها خواهد بود. زیاد النخاله گفت که نبرد اخیر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی هنوز به پایان نرسیده و مبارزان فلسطینی همچنان دست به سلاح هستند و خود را برای آغاز مجدد حملات به اهداف و مواضع دشمن آماده کرده‌اند.

النخاله اظهار داشت که جنبش متبوعش به دقت پیگیر رفتارهای دشمن در میدان و میزان پایبندی آن به آتش بس و همچنین رفتارها و اقدامات آن در قدس و محله شیخ جراح است. مقاومت همچنان به حمایت از ملت فلسطین و مقدسات آن ادامه می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار