کد خبر: 1049803
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در بازی با روسیه گفت: عملکرد بازیکنان جوانمان را ستایش می‌کنم.
میلادی عبادی پور که در غیاب سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران است، در دیدار با روسیه با تصمیم آلکنو از روی نیمکت بازی را دنبال کرد تا شاهد عملکرد بازیکنان جوان در این دیدار باشد. عبادی پور پس از شکست ۳ بر یک ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ گفت: می‌دانستیم که انتظار یک بازی سخت را باید داشته باشیم چرا که مقابل روسیه یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کردیم. آن‌ها خیلی خوب و بهتر از ما بودند، خصوصا از لحاظ فیزیکی.

او ادامه داد: من باید بازیکنان جوانمان را ستایش کنم چرا که واقعا خوب بازی کردند. آن‌ها فشار زیادی آوردند و فکر می‌کنم روسیه این موضوع را احساس کرد. ما می‌توانستیم حتی برنده این بازی باشیم، اما اشتباهات کوچکی داشتیم

همچنین ایگور کوبزار پاسور تیم ملی روسیه پس از این دیدار گفت: هر بردی مهم است. آلکنو سرمربی ایران اکثر بازیکنان و سبک بازی ما را می‌شناخت، اما ما سعی نکردیم با تغییر ترکیب یا کار دیگری او را سورپرایز گفتیم. ما فقط می‌خواستیم بازی خودمان را کنیم و بهترین فرم خود را به نمایش بگذاریم. می‌خواهیم قدم به قدم بهتر شویم. دیدن ترکیب اولیه ۶ نفره ایران برایمان جالب بود و فکر می‌کنم این موضوع به ایران کمک کرد تا بدون تحمل فشار بازی کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار