کد خبر: 1049789
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
کارشناس والیبال با اشاره به نمایش تیم ملی ایران برابر روسیه با ترکیبی از بازیکنان جوان گفت: هم بازیکنان و هم سرمربی تیم برابر مدافع عنوان قهرمانی نمایش خوب و قابل دفاعی داشتند.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در دومین روز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم ملی روسیه مدافع عنوان قهرمانی شد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست ملی پوشان ایران برابر روسیه گفت: بازی قابل دفاعی برای تیم ملی ایران بود، بازیکنان جوان ایران بازی قابل احترامی انجام دادند، با توجه به شکست روز گذشته مقابل ژاپن و بحث روانی ایجاد شده در بین مردم و بازیکنان بهترین شیوه همین بود که امروز از بازیکنان جایگزین مقابل روسیه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: عملکرد الکنو نیز قابل دفاع بود، مقابل قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها بازی کردیم و این تیم شانس قهرمانی دارد، در ست‌های دوم و سوم عملکرد بازیکنان ایران در برخی از فاکتور‌ها نسبت به بازی روز گذشته بسیار خوب بود، اما در ست چهارم دفاع خوب روسیه باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. روسیه پس از پیروزی بعد از ست نخست، انگیزه کافی در ست دوم نداشت و ایران از همین بی انگیزگی استفاده کرد.

عملکرد ایران برابر روسیه قابل دفاع است/ شرط پیروز شدن برابر هلند

وی ادامه داد: روسیه تیم بزرگ و قابل احترامی است، در ست آخر با دفاع و سرویس‌های خوب کار را تمام کرد. فردا در بازی مقابل هلند کار بسیار سختی داریم، این تیم مقابل روسیه نمایش خوبی ارائه کرد و یکی از بهترین پشت خط زن‌های دنیا را دارد و تعیین کننده خواهد بود.

شهنازی ادامه داد: در غیاب سعید معروف هلند شانس بیشتری برای پیروزی مقابل ایران دارد، مگر اینکه در بحث انگیزشی تغییراتی در تیم به وجود آید و بتوانیم از ترکیب خوبی در مقابل این تیم استفاده کنیم. احتمال برنده شدن هلند وجود دارد و اگر مقابل این تیم پیروز شویم کار بزرگی انجام داده ایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار