کد خبر: 1049719
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
فرماندار اردبیل:
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اردبیل با تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با هزینه‌کرد 70 میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی یگانه در مراسم افتتاح دو دکل ارتباطی در روستاهای اردبیل اظهار کرد: هفته ارتباطات در حالی به روز پایانی خود رسید که در این هفته تلاش بر این بود تا زیرساخت‌های حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین تقویت شده تا با توجه به پیشرفت‌های عصر کنونی بتوان از زیرساخت‌ها در این زمینه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی دکل‌های جدید ارتباطی در مناطق روستایی میزان پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت افزایش می‌یابد که چهار میلیارد تومان برای این زیرساخت در سطح شهرستان اردبیل هزینه شده است.

فرماندار اردبیل به اجرای 42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با هزینه‌کرد 70 میلیارد تومان این پروژه‌ها در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال تعداد زیادی از این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

امامی یگانه افزود: تا پایان امسال اداره کل ارتباطات و فناوری‌های اطلاعات قول مساعد داده تا روستاهای بالای 20 خانوار را از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت بهره‌مند کند که انتظار می‌رود با توجه به شرایط کرونایی و ادامه آموزش‌ها به شکل مجازی این زیرساخت‌ها در مناطق روستایی به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته خدمات خوبی در پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی انجام شده و همچنان باید به تقویت این زیرساخت‌ها کمک کنیم تا هموطنان در مناطق محروم روستاها بتوانند از مزایای دکل‌های مخابراتی و تدارک زیرساخت‌های لازم استفاده کنند.

امامی یگانه اضافه کرد: در کنار تقویت زیرساخت‌های ارتباطی، ما با هدف حل مشکلات روستاییان در بخش آب شرب و راه روستایی نیز هدف‌گذاری‌های خوبی را در سال 1400 انجام دادیم که انتظار می‌رود با تزریق اعتبار امسال از ردیف‌های مختلف برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده کنیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرمانداری اردبیل با همراهی دستگاه‌های ذیربط تأمین آب شرب پایدار و بهداشتی در مناطق روستایی است که در این زمینه فعالیت‌ها با گستردگی خاص در حال انجام است و در این شرایط بحرانی و کم آبی انتظار می‌رود روستاییان بیشترین همکاری را با شرکت آب و فاضلاب انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر