کد خبر: 1049600
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
نوباوه:

نماينده مردم تهران در مجلس تأكيد كرد كه به هيچ وجه قبول ندارم عدم احراز صلاحيت برخي از افراد در انتخابات رياست‌جمهوري منجر به كاهش مشاركت شود.
بيژن نوباوه در گفت‌وگو با مهر، با تأكيد بر اينكه نظر شوراي نگهبان درباره صلاحيت داوطلبان انتخابات رياست‌جمهوري بايد از سوي همه افراد مورد پذيرش قرار گيرد، گفت: هر كسي كه قانون را قبول ندارد، در هر جايي كه مشغول است بايد از آنجا كنار برود. وي بيان كرد: جاي تأسف است كه آقايان در جايي كه به نفعشان است، از قانون تمكين مي‌كنند و در جايي كه به ضررشان است، از قانون تبعيت نمي‌كنند. همه بايد بدانند كه هر قانوني بهتر از بي‌قانوني است. عده‌اي مي‌گويند كه با عدم احراز صلاحيت برخي از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري ميزان مشاركت مردم در انتخابات كاهش مي‌يابد كه سؤال بنده از آنان اين است، آيا ميزان مشاركت مردم با حضور افراد صالح افزايش مي‌يابد يا با حضور افراد ناصالح و ناكارآمد؟
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: سؤال بنده اين است كه آيا افرادي كه كارنامه قابل قبولي ندارند و پرونده‌هاي بسيار زيادي دارند، با حضور خود در عرصه انتخابات باعث افزايش يا كاهش مشاركت مي‌شوند؟ نوباوه گفت: بنده به هيچ وجه قبول ندارم كه عدم احراز صلاحيت برخي از افراد در انتخابات رياست‌جمهوري منجر به كاهش مشاركت مي‌شود و اگر كسي به دليل اينكه افراد مورد نظرش در انتخابات احراز صلاحيت نشدند، در انتخابات شركت نكند، اهميتي ندارد و بهتر است در انتخابات شركت نكند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار