کد خبر: 1049595
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
تیم ملی زنان بسکتبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل اوکراین شکست خورد.
 تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران امروز (جمعه) در سومین دیدار خود از رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل اوکراین به میدان رفت و با نتیجه ۱۷ بر ۷ شکست خورد.

دلارام وکیلی اولین امتیاز این دیدار را برای ایران به دست آورد. با گذشت دو دقیقه از مسابقه ایران سه بر یک از حریف جلو بود تا اینکه پرتاب دو امتیاز اوکراین بازی را به تساوی کشاند. در ادامه ملی‌پوشان نتوانستند پرتاب‌های خود وارد سبد کنند و اوکراین با کسب چهار امتیاز دیگر پیش افتاد.

اوکراین با توجه به ناهماهنگی، ضعف در عملکرد دفاعی و پرتاب‌های ناموفق ایران در یک دقیقه پایانی با حساب ۱۴ بر ۵ جلو بود و در نهایت با ۱۷ بر ۷ پیروز شد.

تیم ایران تا ساعتی دیگر در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی این مسابقات مقابل استرالیا به میدان می‌رود.

ملی‌پوشان چهارشنبه، ۵ خرداد در اولین روز مسابقات دو دیدار مقابل ژاپن و تایلند انجام دادند که در هر دو مسابقه به ترتیب با نتایج ۴ بر ۲۱ و ۲۰ بر ۲۱ شکست خوردند.

مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی اتریش در حال برگزاری است از ۵ خرداد آغاز شده و سه سهمیه (در هر بخش مردان و زنان) توزیع می‌شود. ایران در گروه ب با ژاپن، استرالیا، تایلند و اوکراین هم‌گروه است.

ایران با ترکیب شادی عبدالوند، دلارام وکیلی، معصومه اسماعیل‌زاده و نگین رسولی‌پور و به سرمربیگری نیکا بیک‌لیک‌لی در این رقابت‌ها حضور دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار