کد خبر: 1049515
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
دیدار مدیرعامل با کارکنان روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان:
مرتضی ابراهیمی مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان در این دیدار به اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی اشاره کرد و گفت : روابط عمومی به‌عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی در معرفی توانمندی‌های شرکت، ایجاد انگیزش در کارکنان و درنتیجه بهره‌وری، کارایی و اثربخشی و تحقق برنامه‌های راهبردی سازمان، مؤثراست . همچنین نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های مردم جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارد .

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: باوجودی که پالایشگاه اصفهان تولید محور بوده و  وظیفه اصلی‌اش تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور حرکت است، اما نباید فراموش کرد که  اداره‌هایی مانند روابط عمومی  نیز  در روند موفقیت سازمان از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ چراکه  ارتباط مؤثر و تعاملات سازنده بین درون و بیرون شرکت و تقویت جایگاه و موقعیت شرکت،  از اصلی‌ترین وظایف  کارکنان این حوزه است.

محمدصادق حاجیان رئیس روابط عمومی  پالایشگاه اصفهان نیز ضمن تشکر از مساعدت مدیر عامل با مجموعه روابط عمومی اظهار داشت: این اداره  با حمایت مدیریت،  از یک حرکت دانش محور گذشته و  به یک حرفه سوق داده شده و خوشبختانه  با علم روز ارتباطات اجتماعی و ارتباطات الکترونیک توانسته در سطح شرکت به جایگاه ویژه ای دست یابد.

وی همچنین ضمن تشکر  از کارکنان  روابط عمومی افزود: تلاش همکارانم در پیشبرد اهداف و  وظایف اداره  ستودنی است و امیدوارم در کنار هم و در جهت انجام مسئولیت های محوله کماکان خلاق و ساعی باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر