کد خبر: 1049452
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
فرمانده کل سپاه:

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروزی اخیر مسلمانان مظلوم، اما مقتدر فلسطین، علیه رژیم صهیونیستی را نشانه‌ای از تجلی نصرت خداوند به مؤمنان و ایجاد سکینت بر قلوب آنان و عذاب دادن دشمنان اسلام با دستان مسلمانان مظلوم فلسطین توصیف کرد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ضمن اظهار خشنودی از حضور در جمع سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس نشانه کاملی از نصر، ظفر، فتح و جلوه‌گاهی از تفسیر آیات روح‌بخش جهاد الهی بود که در آن خداوند نصرت را به مؤمنان وعده داده بود.
وی ادامه داد‌: عملیات بیت‌المقدس که یکی از نشانه‌های برجسته و درخشان نصرت‌‌‌ها و امداد الهی بر ملّت عزیز ایران بود، موجب خاتمه دادن اشغال سرزمین پاک و مقدس کشورمان از لوث وجود رژیم بعث عراق گردید و یک افتخار جاودانه و ماندگار را در تاریخ نبردهای اسلام با کفر آفرید.
سرلشکر سلامی با پیروزی مسلمانان مظلوم امّا مقاوم و مقتدر فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در عملیات اخیر سیف‌القدس بیان کرد: این عملیات نشانه‌ای دیگر از تجلی نصرت خداوند به مؤمنان و ایجاد سکینت بر قلوب آنان و عذاب دادن دشمنان اسلام با دستان مسلمانان مظلوم فلسطین بود. وی ادامه داد: هرگاه موفقیت‌های شما سربازان گمنام امام زمان را می‌شنوم، به اندازه‌ای که شما خوشحال می‌شوید بنده و همه‌ی پاسداران هم خوشحال می‌شویم. سرلشکر سلامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مجموعه‌ای از انسان‌های مؤمن، با اخلاص، ارزشمند، فکور و زیرک که عمل صالح انجام می‌دهند اما گمنامند، گفت: تکیه‌گاه ملّت عزیز ما در این جدال سخت، شما هستید و به شما امید بسته‌اند و اعتماد می‌کنند؛ که شما هم پاسخ‌های زیبا و ارزنده‌ای می‌دهید.
وی با اشاره به اینکه تفاضل تصور آنچه دشمن برای شکست ما می‌اندیشید و آنچه اتفاق افتاد، امداد و نصرت الهی برای پیروزی ما بود، افزود: این ثمره‌ هدایت‌های ولی فقیه و رهبری بزرگ است که توانست قبض ‌ید از دشمن و انبساط ید از خودی کند؛ ما با هدایت‌های ایشان با دشمن می‌جنگیدیم، بدون اینکه به آنها اجازه جنگ بدهیم.
سرلشکر سلامی خود را یک خادم کوچک جامعه دانست و با اشاره به اینکه کارهای وزارت اطلاعات در دنیا نظیر ندارد، صمیمانه از مجموعه تلاش‌‌‌ها و زحمات سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد و آرزوی موفقیت‌های بزرگ و ان‌شاءالله وارد آوردن ضربات اساسی بر دشمنان را از خدای متعال مسئلت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار