کد خبر: 1049397
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
ویتالی هینن از اسکان تیم ملی والیبال ایران و لهستان در یک طبقه در هتل شهر ریمینی ابراز ناراحتی کرد.
 لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. اکنون ویتالی هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به انتقاد از این موضوع پرداخت که چرا اعضای تیم ملی والیبال ایران باید در یک طبقه در کنار تیم ملی لهستان باشند.

هینن گفت: من نمی‌خواهم خیلی جنجال و حاشیه درست کنم، ولی چرا ایرانی‌ها در هتل کنار ما هستند. مگر مسئولان فدراسیون جهانی سابقه درگیری‌های بازیکنان دو تیم را نمی‌دانستند؟ چرا من باید در اتاق را باز کنم و در طرف مقابل راهرو ولادیمیر آلکنو مربی ایرانی‌ها خوابیده است. ما در یک طبقه هستیم؛ بنابراین اگر بازیکنان والیبال پس از بیرون آمدن از اتاق رقبای خود را ببینند که همه می‌دانند آن‌ها سابقه درگیری داشتند، اتفاق خوبی نیست.

او در ادامه گفت: من واقعا این موضوع را نمی‌توانم درک کنم. شاید اگر یک تیم دیگر به جای ایران بود احتمالاً اهمیت زیادی برای آن قائل نبودم. در همین حال والیبال لهستان با ایران شرایط خاصی را از گذشته داشته است. از نظر من این اقدام برای من خیلی عجیب است. مسئولان فدراسیون جهانی والیبال باید خیلی از این موضوع‌ها آگاهی کسب می‌کردند. راحتی تیم‌ها باید مهم باشد و در اولویت باشد.

تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار