کد خبر: 1049282
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
رییس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:
خانه خلاقیت و بازی های فکری دو بازی "قورباغه هوشمند" و "مثبت بازی" را ویژه تمام شهروندان اجرا می‌کند

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رییس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقه چهار بخشی مثبت بازی یک مسابقه ترکیبی شامل آیتم های آواز خوانی، استندآپ کمدی، بازی سازی و انجام یک فعالیت جهادی کرونایی مانند توزیع ماسک به صورت رایگان، کمک به بیماران کرونایی و توزیع بسته معیشتی به خانواده نیازمندان ویژه تمامی سنین بوده که به صورت تیمی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت خانوادگی و یا با دوستان خود در قالب یک تیم در آن شرکت کنند.

نفیسه گلشیرازی افزود: شرکت کنندگان می توانند ویدیوی بازی های خود را ضبط و فیلم دو دقیقه ای  آن را تا 7 خرداد در شبکه های مجازی به شماره 09908019630 ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به 3 تیم برتر جوایز ارزنده ای اهدا می شود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت کلیپ آموزشی و اطلاع از نحوه مراحل اجرا به صفحه اینستاگرام تفریح شهر به آدرس tafriheshahr@ مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مسابقه "قورباغه هوشمند" نیز یک بازی فکری به صورت آزاد با ویژگی حل مسئله و مغزورزی ویژه تمام سنین همراه با آموزش ساخت اوریگامی است.

رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مسابقه یک بازی خانوادگی با امکان بومی سازی در منزل است، اظهار داشت: افراد علاقه مند با شرکت در مسابقه قورباغه هوشمند، کاردستی و اوریگامی را نیز یاد می گیرند.

گلشیرازی گفت: شرکت کنندگان بایستی فیلمی دو دقیقه ای از حل معما ضبط و تا 12 خرداد در شبکه های مجازی به شماره 09908019630ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو مسابقه به همت خانه خلاقیت و بازی های فکری زیرمجموعه اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32683484 تماس حاصل کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار