کد خبر: 1048962
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
مشکلات ۱۰ واحد تولیدی خراسان رضوی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت:مشکل سه واحد تولیدی مطرح شده در این نشست مربوط به اداره کل امور مالیاتی، سه واحد تولیدی مربوط به شرکتهای برق منطقه ای و توزیع برق استان، یک واحد مربوط به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، یک واحد مربوط به اداره کل دامپزشکی، دو واحد تولیدی مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد بود که مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی اشرفی افزود: در ارتباط با بدهی مالیاتی واحدهای تولیدی دارای مشکل با تقسیط بدهی و بخشودگی جرائم و تنفس ۶ ماهه و در ارتباط با افزایش دیماند برق یکی از واحدهای تولیدی با اختصاص ۳۰۰ کیلووات برق مازاد برای آن در شهرک صنعتی موافقت شد.

وی ادامه داد: در خصوص مطالبات یکی از واحدهای تولیدی بابت فروش برق و هزینه کرد آن در قالب تهاتر با شرکت برق منطقه ای در ازای طلب فروش برق موافقت شد و همچنین درخواست یکی از واحدهای تولیدی مبنی بر فروش آزاد برق در هشت ماه غیر پیک مورد موافقت قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در مورد تخصیص یارانه بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای یکی از واحدهای تولیدی خراسان رضوی و همچنین صدور مجوز تاسیس گاوداری بدون در نظر گرفتن حریم، تصمیماتی با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل دامپزشکی گرفته شد.

وی افزود: درخواست تمدید کارت بازرگانی یکی از واحدهای تولیدی برای ثبت سفارش واردات ماشین آلات و درخواست صدور گواهینامه برای محصول یکی از واحدهای صنعت برق نیز در این نشست بررسی و تصمیم لازم برای سهولت در اجرای این موارد گرفته شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار